Rettenetes ok miatt esett ki Kira a Farm VIP-ből!

Nem sokkal azután, hogy a színésznő rosszul érezte magát a Farm VIP forgatásán, a péntek esti adásban úgy határozott, hogy kiszáll a versenyből. Kiara /ord döntése kapcsán elmondta, hogy rendkívüli módon kimerült a játék során, és különösen megviselte, hogy folyamatosan a többiek célpontjában volt. Egy háttérbeszélgetésben viszont bevallotta, hogy VALÓJÁBAN miér adta fel a játékot!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Lexus LC vezetési élménye több rétegből álló komplexitás, és annak megértése olyan, mintha egy nagyon drága, drágakövekkel díszített Rubik-kockával babrálnál: kezdetben ijesztő és kissé elriasztó, de furcsán kielégítő, miután hozzászoksz a gondolathoz.
De ahhoz, hogy kialakítsd azt a kapcsolatot, amit valószínűleg az LC 500 fő vonzerejével – az atmoszférikus V8-assal – szeretnél, el kell kezdened azonnal lehámozni ezeket a rétegeket; különben kockáztatod, hogy kissé lehangoltan szállsz ki az autóból.
A kanyarokban a kezelhetőség egyensúlya nagyon jó. Az LC viselkedése állítható a gázpedál használatával
Ha az autó vezetési módját alapértelmezetten a Normál módra hagyod, a hajtáslánc elég jól működik – amennyiben nincs különösebb sietséged, és nem is nagyon érdekel, hogy mit csinálsz éppen.
Részleges gázadásnál a 10-sebességes váltó nagyon simán vált, bár gyakran le kell váltania több fokozatot, hogy reagáljon a pedálinput hirtelen változására, ezért érdemes szándékosan bánni a jobb lábaddal.
Amikor viszont hosszabb utat kell megtenned, a Lexus gazdag választéka az átmeneti fokozatokból, és hajlama arra, hogy a tökéleteset keresse, kezdi megnehezíteni az élvezetet.
Ilyenkor két lehetőség közül választhatsz: átválthatsz a Normál vezetési módról Sport vagy Sport+ módra; vagy, ahogyan több tesztelő is előnyben részesítette, használhatod az Egyéni módot, amelyben a motort és a váltót sportosabb beállítással kombinálhatod a felfüggesztés kiegyensúlyozottabb beállításával.
Bármely sportos beállításában az LC500 hajtásláncának karaktere leegyszerűsödik, mivel az autó gyakorlatilag megszünteti az overdrive fokozatokat a tipikus brit úti sebességeken.
Ez a 10-sebességes váltó lényegében hétfokozatossá válik, és egyszerre gyorsabban vált vissza, valamint sokkal valószínűbb, hogy a kívánt fokozatra vált, amit a kanyarhoz, emelkedőhöz vagy előzési manőverhez keresel. Ezekben a módokban az LC500 gyors és reagálóképes az úton, és a váltó részben kompenzálja az autó jelentős tömegét és a középtartományban lévő nyomatékának viszonylagos hiányosságát bizonyos riválisokhoz képest.
Az LC sosem lesz olyan könnyedén vezethető, mint a legjobb modern gran turismo modellek, és amikor hosszú távú túrázásról van szó, ezt nem lehet nem észrevenni. De ha valami olyasmit keresel, ami a GT és a sportautó közötti különbséget próbálja megtalálni, akkor mindenképp megvan benne a megfelelő, lélekkel teli motor.
Lehetne gyorsabb is. Az a tény, hogy tesztautónk teljesen fél másodpercet lemaradt a Lexus 0-100 km/h-ra vonatkozó állításától, és végül 5,0 másodperc fölött végzett, annyi érdemet von el tőle, mint az a drivability-hiányosság, amivel küzd. Mégis, az autó még mindig sokat hoz ki magából.
Leave a Comment