Sárközi Ákos sztárséf életéért küzdenek!

Sárközi Ákos alaposan ráijesztett a környezetére! Teljesen Sokkot kaptak Sárközi Ákos ismerősei de teljes mértékbe jogosan! Rendkívüli drámai pillanatot idézett fel Sárközi Ákos! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a Type R 65 mm-rel szélesebb hátsó nyomtávval rendelkezik, mint közvetlen elődje, és bár az első nyomtáv látszólag 6 mm-rel csökkent, ez nem veszi figyelembe az új 20 colos kerekeket és a 245 mm széles abroncsokat, amelyek miatt a teljes első nyomtáv (a kerék külső széleitől mérve, nem a középponttól) lényegesen nagyobb, mint a korábbi modellen.
Súlycsökkentés is történt – igaz, mindössze 2 kilogrammot sikerült lefaragni –, ám fontos megjegyezni, hogy ez a Honda Civic több mint 15 centiméterrel hosszabb az elődjénél.
A „tiszta lapos” tervezési megközelítés lehetővé tette, hogy az új Type R jóval alaposabb futómű-átalakítást kapjon, mint az előző modell. Az első kerekeket úgynevezett „dual-axis” MacPherson rugóstagok vezérlik, amelyek ehhez a modellhez specifikus alumínium lengőkarokat és csapágyházakat kaptak. Hátul pedig jelentős változás történt: a torziós merevítőt több lengőkaros hátsó felfüggesztés váltotta fel, ami komoly előrelépést jelent a karosszériastabilitás és a rugózási komfort terén.
Hasonlóan az első tengelyhez, hátul is könnyebb és merevebb lengőkarokat alkalmaztak, mint a 10. generációs, „hétköznapi” Civic esetében, ráadásul az autó keményebb és alacsonyabb felfüggesztési beállítást kapott.
Leave a Comment