Sokko/ó esemény történt Bényi Ildikó temetésén!

Hernádvécse egy különleges hely volt Bényi Ildikó számára – a béke, a szeretet, a családi meghittség szimbóluma. Hétfő délelőtt, kívánsága szerint, több százan gyűltek össze, hogy elkísérjék őt végső útjára. A búcsúztatón felolvasták utolsó levelét is, amelyet alig egy hónapja vetett papírra.
EZ ÁLLT A LEVÉLVEN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az E-Tech hibrid rendszer az egyik legérdekesebb autómérnöki megoldás, amit a tömeges autópiacon az utóbbi években láthattunk, mégis ironikus, hogy a Mégane E-Tech vezetése közben jobb, ha nem gondolunk túl sokat arra, hogy mi történik a motorháztető alatt. Valószínűleg Renault is ezt a megközelítést választotta, mivel nem lehet a digitális műszerfalon tachométert vagy sebességváltó jelzőt megjeleníteni, és arra sincs lehetőség, hogy magunk válasszuk ki a sebességfokozatot.
A Mégane tisztességesen teljesít a 158 lóerejével. Sikerült 9,4 másodperces hivatalos 0-62 mph gyorsulási időt négy tizedmásodperccel megverni, bár ez a akkumulátor töltöttségi szintjétől függ. Azonban csak részben teljesíti Renault ígéretét a „dinamikus és élvezetes vezetési élményről”. A motor normál használat mellett nagyon csendes, és a négysebességes váltó minden fokozata nagyon hosszú, így sem a tisztán elektromos járművekre jellemző azonnali és megszakítatlan gyorsulást, sem pedig sokat nem érzékelni az erőforrás revtartományon való átmászását gyorsulás közben.
A Mégane tesztelése során fék- és gumiabroncs-hiányosságokat fedeztek fel, de üdvözlendő jeleket is láthattunk a játékosságról, bár hamarabb kifulladt, mint azt a sportos hirdetés sugallta volna.
Kemény vezetés közben a hajtáslánc kissé aszmatikusnak tűnik, és a benzinmotor elég hangossá válik. Renault azt állítja, hogy a váltótechnológia a Forma-1-ből merített ihletet, de biztosan nem nyújt olyan váltási sebességeket, amelyek ezt a hasonlítást indokolnák, mivel időt vesz igénybe a fordulatszámok összhangba hozása, ami észrevehető megszakítást eredményez a gyorsulásban.
Fontosabb talán egy családi kompakt autó esetében, hogy a rendszer nem szenved attól a nyújtózkodó érzéstől, amelyet a Toyota hibrid hajtásláncai okozhatnak, és a normál vezetés során simán és csendesen végzi el a dolgát, elegendő teljesítményt biztosítva és lineáris, bár kissé lágy válaszreakcióval a gázpedálra. Könnyebb terhelésnél nem érezni a sebességváltásokat, mivel a nagy elektromos motor elég erővel rendelkezik ahhoz, hogy kompenzálja a motor rövid idejű leállását.
Leave a Comment