Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, május 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Súlyos következménye lett Szabó Zsófi beszólásának!

    BY admin2025.03.18.

    Élő adásokban mindig benne van a hibázás lehetősége. A legutóbbi Nagy Duettben azonban nem az énekesek, hanem az egyik zsűritag, Szabó Zsófi került reflektorfénybe egy félreérthető elszólása miatt. Úgy tűnt, a mikrofonja bekapcsolva maradt, és egy vitatható megjegyzést tett az egyik párosra. Miután mindenki dicsérte Mihályfi Lucát és Hegyes Bercit, az életben is egy párt alkotó duó elhagyta a színpadot – ekkor hangzott el Szabó Zsófitól a következő mondat:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Toyota hibrid hajtásláncai mindig is jobb üzemanyag-fogyasztást biztosítottak, mint az osztály átlaga, de ennek általában ára volt a vezethetőségben.
    Ez továbbra is igaz a Yaris esetében, bár az 114 lóerős, 1,5 literes párhuzamos hibrid rendszer úgy lett kialakítva, hogy terhelés alatt természetesebbnek tűnjön, és az e-CVT váltó (amely valójában nem is igazi CVT) már nem mutatja azokat a régebben tapasztalt „elasztikus szalag” hatásokat.
    Az elektromos hajtás különösen előnyös a városi közlekedésben, lehetővé téve, hogy a Yaris gyorsan elinduljon, és az alapmodell lágyabb felfüggesztése üdvözlendő a keményebb változatokkal szemben.
    A módosított hangolásnak és a nagyobb elektromos teljesítménynek köszönhetően az állandó fordulatszámú zúgásokat sikerült némileg enyhíteni, ha nem is teljesen eltüntetni.
    Ez a rendszer különösen jól működik alacsony és közepes gázpedál alkalmazásoknál, amikor a háromhengeres, szívó motorból csak mérsékelt erőre van szükség, ha egyáltalán szükség van rá.

    A Yaris tehát különösen hatékony városi környezetben, mert az elektromos hajtómotor segítségével éles gyorsulást biztosít, és egyenletes kezdeti gyorsulást, amely a tisztán elektromos autókra jellemző.
    Az hivatalos állítás szerint a Yaris alacsony sebességnél az idő 80%-ában képes elektromos meghajtással működni, és ez valószínűleg egy reális statisztika, ha sikerül ügyesen használni a gázpedált.
    Azonban az autópályán a Yaris még mindig nem a legtermészetesebb, különösen, ha gyorsabb haladásról van szó, mint egyszerűen csak a forgalom tempójának tartása.
    Az 114 lóerős Yaris elegendő erőt biztosít a gyors előzésekhez – amit a korábbi generációs modellnél sok tulajdonos hiányolt – de ezek a manőverek még mindig alapos tervezést igényelnek. Ennek oka, hogy a 30 mph-ról 70 mph-ra való gyorsulás tovább tarthat, ha rálépsz a gázpedálra.
    Valójában a teljesítmény valószínűleg nem lesz a legfontosabb prioritás egy hibrid Yaris tulajdonosa számára, bár az autó megállásból való elinduláskor imponál. Az alacsonyabb teljesítményű Yaris gyorsabban érte el a 60 mph-t, mint a Ford Fiesta, amely Ford kiváló 1.0 literes Ecoboost motorjával van felszerelve.
    A 129 lóerős motor jellemzői alapvetően hasonlítanak az alacsonyabb teljesítményű autóéhoz, de van egy észrevehető, bár apró lépés a teljesítmény növekedésében. Álló helyzetből a Premiere Edition tisztességes erőkitörést biztosít, és az elektromos motoroknak köszönhetően van egy kifejezett gyorsulás, ami hasonlít egy elektromos autóéhoz.

    Previous Post

    Brutális korlátozások léptek életbe a boltokban!

    Next Post

    Minden borul! Teljes műsorváltozás a TV2-n!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. május
    • 2025. április
    • 2025. március
    • 2025. február

    Kategóriák

    • Általános
    • Celeb
    • Egyéb
    • Időjárás

    Related Posts

    Általános

    A vártnál sokkal keményebb hidegbetörés közelít!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum