Súlyos következménye lett Szabó Zsófi beszólásának!

Élő adásokban mindig benne van a hibázás lehetősége. A legutóbbi Nagy Duettben azonban nem az énekesek, hanem az egyik zsűritag, Szabó Zsófi került reflektorfénybe egy félreérthető elszólása miatt. Úgy tűnt, a mikrofonja bekapcsolva maradt, és egy vitatható megjegyzést tett az egyik párosra. Miután mindenki dicsérte Mihályfi Lucát és Hegyes Bercit, az életben is egy párt alkotó duó elhagyta a színpadot – ekkor hangzott el Szabó Zsófitól a következő mondat:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota hibrid hajtásláncai mindig is jobb üzemanyag-fogyasztást biztosítottak, mint az osztály átlaga, de ennek általában ára volt a vezethetőségben.
Ez továbbra is igaz a Yaris esetében, bár az 114 lóerős, 1,5 literes párhuzamos hibrid rendszer úgy lett kialakítva, hogy terhelés alatt természetesebbnek tűnjön, és az e-CVT váltó (amely valójában nem is igazi CVT) már nem mutatja azokat a régebben tapasztalt „elasztikus szalag” hatásokat.
Az elektromos hajtás különösen előnyös a városi közlekedésben, lehetővé téve, hogy a Yaris gyorsan elinduljon, és az alapmodell lágyabb felfüggesztése üdvözlendő a keményebb változatokkal szemben.
A módosított hangolásnak és a nagyobb elektromos teljesítménynek köszönhetően az állandó fordulatszámú zúgásokat sikerült némileg enyhíteni, ha nem is teljesen eltüntetni.
Ez a rendszer különösen jól működik alacsony és közepes gázpedál alkalmazásoknál, amikor a háromhengeres, szívó motorból csak mérsékelt erőre van szükség, ha egyáltalán szükség van rá.
A Yaris tehát különösen hatékony városi környezetben, mert az elektromos hajtómotor segítségével éles gyorsulást biztosít, és egyenletes kezdeti gyorsulást, amely a tisztán elektromos autókra jellemző.
Az hivatalos állítás szerint a Yaris alacsony sebességnél az idő 80%-ában képes elektromos meghajtással működni, és ez valószínűleg egy reális statisztika, ha sikerül ügyesen használni a gázpedált.
Azonban az autópályán a Yaris még mindig nem a legtermészetesebb, különösen, ha gyorsabb haladásról van szó, mint egyszerűen csak a forgalom tempójának tartása.
Az 114 lóerős Yaris elegendő erőt biztosít a gyors előzésekhez – amit a korábbi generációs modellnél sok tulajdonos hiányolt – de ezek a manőverek még mindig alapos tervezést igényelnek. Ennek oka, hogy a 30 mph-ról 70 mph-ra való gyorsulás tovább tarthat, ha rálépsz a gázpedálra.
Valójában a teljesítmény valószínűleg nem lesz a legfontosabb prioritás egy hibrid Yaris tulajdonosa számára, bár az autó megállásból való elinduláskor imponál. Az alacsonyabb teljesítményű Yaris gyorsabban érte el a 60 mph-t, mint a Ford Fiesta, amely Ford kiváló 1.0 literes Ecoboost motorjával van felszerelve.
A 129 lóerős motor jellemzői alapvetően hasonlítanak az alacsonyabb teljesítményű autóéhoz, de van egy észrevehető, bár apró lépés a teljesítmény növekedésében. Álló helyzetből a Premiere Edition tisztességes erőkitörést biztosít, és az elektromos motoroknak köszönhetően van egy kifejezett gyorsulás, ami hasonlít egy elektromos autóéhoz.
Leave a Comment