Szandra és Fejes Tomi egy párt alkotnak?

Fejes Tamás Debrecen, 1973 üzletember, műgyűjtő, a Ta/kcs/pda együttes dobosa. 12 évesen kezdett dobolni, Beatles-lemezekre, majd a szülei zeneiskolába íratták. Első saját együttesét bátyjával, Fejes Jánossal alapította. Dolgozott autószervizben, később pedig hangszerboltban lett eladó. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mind városi, mind országúti közlekedésben az EV9 tisztes komolysággal és irányítással viselkedik. Egy nagy autóhoz képest nem nehéz parkolóhelyre manőverezni vele, bár az ilyen parkolóhelyek általában meglepően kicsinek tűnnek.
Dinamikailag mind az egymotoros, mind a kétmotoros változat egyszerűen, kiszámíthatóan és mindenféle trükközés nélkül kezelhető.
Itt nincs négykerékkormányzási rendszer, ami még mozgékonyabbá tenné az autót a kis körforgalmú manővereknél, vagy ellensúlyozná a hosszú tengelytáv miatti dinamikai következményeket. Ezért alacsony sebességnél sok kormányforgásra lesz szükség, és nem éppen sportos vagy atletikus – ami egy nagy családi autótól talán nem is baj. A kétmotoros változat legalább kevesebb dőlést mutat a kanyarokban, és olyan karosszériakontrollal fordul, amely megakadályozza, hogy a jelentős tömeg útjába álljon. Kétségtelen, hogy nem nevezhetjük lelkesnek, de tiszta érzés van a kormányzásában, és a karosszéria mozgása precíz és nyugodt. Ezzel szemben az egymotoros Air verziója lágyabb, jól kezeli a felfordulásokat és az úthibákat. Mivel 168 kg-mal könnyebb, mint a kétmotoros változat, a karosszéria jól kordában tartott marad a kanyarokban. Ha az EV9-et egy kanyargós vidéki útra irányítjuk, a kormányzás pontos, annak ellenére, hogy a kormányon keresztül kevés az érzékelhetőség. Egyszerűen fogalmazva, az Air lazábbnak tűnik, amikor az úthibákat kisimítja.
A biztos tapadás viszont nem olyan erős, mint a kétmotoros változatoknál, részben annak köszönhetően, hogy azok négykerékhajtással rendelkeznek, ami extra stabilitást ad a gyorsabb haladáskor.
Leave a Comment