Szétmentek Győzikéék! DE PONT VELE?

A Gáspár család története nem mentes a feszültségektől. Evelin és Virág előtt sem maradt rejtve, hogy a szülők kapcsolatában komoly törés keletkezett. A fájdalom, amit egy bizalomvesztés képes okozni, nemcsak a pár két tagját érinti, hanem a gyerekeket is. Erről nyíltan beszélt Gáspár Bea.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Toyota RAV4 jelenlegi generációja – a márka középkategóriás SUV-ja – teljes szakítást jelentett több mint 25 éves múltjával, amikor 2019 elején megjelent az Egyesült Királyságban. A többi Toyota modellhez hasonlóan ez is áttért a vállalat legújabb, TNGA moduláris járműplatform-technológiájára. Méretei csak minimálisan változtak, sőt, ritka módon kissé rövidebb lett elődjénél.
A legtöbb vásárló számára azonban a leglátványosabb változás a motorháztető alatt történt. A RAV4 eddigi összes generációja elérhető volt hagyományos benzinmotorral, a második generációtól (XA20) pedig dízelváltozat is készült azok számára, akik ezt preferálták. Az új modell viszont kizárólag benzin-elektromos hibrid hajtással érkezik.
A Toyota TNGA-K platformjára épülő RAV4 legközelebbi testvérmodelljei nem SUV-ok, hanem szedánok, például a Toyota Camry és a Lexus ES – bár a nagyobb méretű Highlander szintén közeli rokon.
Míg más piacokon a RAV4 továbbra is kapható hagyományos benzinmotoros változatban, az Egyesült Királyságban kizárólag a 2,5 literes, négyhengeres, szívó benzinmotorral és elektromos hajtással kombinált hibrid verziók érhetők el. Létezik elsőkerék-meghajtású (215 lóerő), valamint összkerék-meghajtású „Hybrid AWD-i” változat is, utóbbinál a hátsó tengelyt egy külön elektromotor hajtja, így a teljesítmény 219 lóerőre nő.
Ami viszont igazán figyelemfelkeltő, az a kínálat csúcsán lévő RAV4 Plug-in Hybrid (PHEV) verzió, amely erősebb elektromotorokkal és nagyobb kapacitású akkumulátorral kombinálva a belső égésű motorral összesen akár 302 lóerőt is képes leadni – ez már komoly menettulajdonságokat ígér.
A 18,1 kWh kapacitású akkumulátornak köszönhetően a RAV4 PHEV közel 50 mérföldes (laboratóriumi) tisztán elektromos hatótávra képes, és CO₂-kibocsátása mindössze 22 g/km. Ezzel a modell a kedvező adózási besorolású céges autók exkluzív körébe lép: éves természetbeni juttatásként (Benefit in Kind – BiK) a jármű értékének kevesebb mint 10%-át terheli adóként, miközben a listaára 50 000 font alatt marad. A hagyományos RAV4 hibrid jóval olcsóbb, de csak a PHEV verzió képes átlépni az 50 mpg (kb. 4,7 l/100 km) gyártói fogyasztási értéket, és egyik másik változat sem bocsát ki 130 g/km alatti CO₂-t.
Leave a Comment