Teljes műsorváltozás az RTL-en! Minden borul!

Az RTL-nek muszáj volt lépnie, mivel a TV2 jelentős előnyre tett szert a nézettségi versenyben. Bár igaz, hogy egy gigantikus, több mint húszmilliárd forintos produkcióval nehéz felvenni a versenyt, a helyzet ennél összetettebb. A TV2 remekül kihasználja a Hunyadi sikerét, míg az RTL most látja elérkezettnek az időt, hogy komolyabban átalakítsa műsorrendjét.
TELJESEN ÁTALAKUL A MŰSORREND! ÍME A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 1,0 literes háromhengeres benzines motor elsőre talán nem tűnik elég erősnek egy olyan autó számára, mint a Jogger, amely sokoldalúságával és munkabírásával tűnik ki, de a gyakorlatban bőven elegendő a feladatra.
Alapjáraton kicsit durva, és ellentétben néhány más háromhengeres motorral, nem szereti túlságosan magas fordulatszámon pörögni, 5000 rpm fölé nem igazán hajlandó menni.
A Daciának érdemes lenne fontolóra venni egy erősebb, nyomatékosabb motor opciót a keményebb vontatási feladatokhoz. Valószínűleg ez az autó még mindig jól eladható lenne dízel verzióban is.
Szép simán lecsendesedik, ha úton van, és meglepően hasznos középtartományú nyomatékot biztosít, ami lehetővé teszi, hogy a hosszabb középső fokozatokat könnyedén húzza, akár mászva, akár alacsony fordulaton gyorsítva, és mindezt hozzájárul a Jogger könnyed vezethetőségéhez.
A motor egy bosszantó jellegzetességgel rendelkezik: a nyomatékkiáramlás, amikor a turbófeltöltő 3000 rpm körül aktiválódik, ami egy kis türelmet és precizitást kíván a jobb lábaddal, ha zökkenőmentesen szeretnéd felgyorsítani az autót.
Ez a késlekedés és hirtelen nyomatékemelkedés jól látszik a fokozatváltás közbeni gyorsulási adatokban is, hiszen az autó első gyorsulási növekedése minden fokozatban gyakran jelentősen lassabb, mint a második és harmadik.
A gázpedál válasza az egész fordulatszám-tartományban élesebb, és az erőátvitel lineárisabb. A 0-100 km/h gyorsulás 11,0 másodperces időeredménye nem okoz szégyent a Joggernek a mindennapi közlekedés során, hiszen bőven elegendő teljesítménnyel rendelkezik ahhoz, hogy jól boldoguljon a forgalomban és kényelmesen végezze el az egy sávos előzéseket.
A könnyű, de meglepően sima és jól definiált manuális váltókar pótolja a kissé puha kuplungérzést, így a váltás nem jelent terhet – feltéve, hogy nem próbálkozunk gyorsabb váltásokkal, mint amit a kissé zselészerű érzés és a rendszer természetes szinkopációja lehetővé tesz.
A fékpedál progresszív, és könnyen modulálható; a tesztkörülmények között, enyhén nedves úton 70 mph-ról kevesebb mint 50 méteren belül meg tudta állítani a Jogger-t, még a mérsékelten méretezett 16 colos kerekekkel és 205-ös szélességű gumikon is, ami szintén figyelemre méltó.
A hibrid rendszer egy szelíd, alacsony teljesítményű, nem turbós 1,6 literes motorra épül, amely 93 lóerőt produkál. Két elektromos motor erejét – egy nagyobb és egy kisebb – használja, hogy összesen 138 lóerőt adjon, ami lehetővé teszi az autó számára, hogy 0-100 km/h-ra 10,1 másodperc alatt gyorsuljon, és elérje a 177 km/h végsebességet.
Bár bonyolultnak tűnik, a keresztbe beépített 1,6 literes négyhengeres benzinmotor az első kerekeket hajtja egy négyfokozatú automata váltón keresztül, amely az elektromos motor kisebbik, indítómotor szerepét játszó nyomatékával segít betölteni a nyomatékgapokat, így a fokozatok jól illeszkednek és a gyorsulás alatt a teljesítményfolyamat zökkenőmentes.
A váltótól távolabbi végén egy nagyobb elektromos hajtómotor található, amely a saját kétfokozatú váltóján keresztül biztosít meghajtást alacsony sebességnél és autópályán történő haladásnál.
Kuplungra nincs szükség, mert az autó mindig tisztán elektromos hajtással indul. Van egy szabadon futó rendszer is, amely lehetővé teszi, hogy az autó 72 km/h sebességgel kizárólag elektromos hajtással közlekedjen, bár ez nem tart sokáig: a 200V-os akkumulátor kapacitása viszonylag szerény, mindössze 1,2 kWh.
Leave a Comment