Tolvai Reni előszeretettel készít számgéppel megtámogatott fotókat magáról, de ennek fogadtatása nem mindig pozitív.
Az új képe is elképesztően negatív indulatokat váltott ki a kommentelői között. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
a C3 Aircross hibrid változatot változó geometriájú turbóval és egy 28 lóerős villanymotorral szerelték, amely az e-DCT duplakuplungos váltóhoz csatlakozik.
A kézi váltós, 100 lóerős változat most nem szerepelt a tesztflottában, viszont lehetőségem volt kipróbálni a 136 lóerős, automata váltós, 48 V-os hibridet és a 113 lóerős elektromos verziót. Érezhető, hogy a hátsó lengőkaros, kisautó alapú platform magasabb tömegközépponttal rendelkezik, így a 1400 kilogramm alatti hibrid jobban teljesít a kanyarokban, mint a nála legalább 100 kilóval nehezebb elektromos változat.
Leave a Comment