Tömeges nyugdíjas megbetegedés!

Rejtélyes járvány tört ki, ahol az utóbbi napokban több mint 600 ember szenvedett – számolt be több napilap. A Pest megyei kormányhivatal is megerősítette az esetet, de egyelőre nem derült ki, mi okozta a há/yással, ha/men/ssel és hasi fá/dal/akkal járó tömeges meg/eteg/déseket. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Még a PHEV hajtáslánc súlya nélkül is, az RX 500h nem jelent új mércét a nagy SUV szegmensben a tiszta agilitás, a kezelhetőségi egyensúly vagy a karosszéria kontroll tekintetében. Ez meglepő lehet az autó pozicionálása alapján – és talán csalódás is néhányaknak. De valószínűleg nem fogja meglepni a régi RX-rajongókat és tulajdonosokat, akik jól ismerik azt az elsődleges prioritást, amit a Lexus mindig is a kényelemre, luxusra, elszigeteltségre és könnyű vezetési élményre helyezett – vásárlókat, akiket a Lexus nem akart elidegeníteni.
A cég jól meghatározza saját dinamikai karakterét – amelyet Lexus Driving Signature néven ismerünk – egészen konkrétan. Az autóik finoman vannak hangolva a hirtelen irányváltások helyett inkább sima, fokozatos irányváltásokra; szintetikus és kontrollált, de nem kemény vagy agresszív karosszéria-irányításra; bőséges kormányzási érzésre, de sima precizitásra, nem pedig élénk tapintható érzésre; és egy kiszámítható kanyarodásra, amelyet egy kiegyensúlyozott, jól kontrollált, pontos, de stabil ív követ.
Ha mindez mérsékelten, csendesen kielégítőnek hangzik, az egy igazságos módja annak, hogy leírjuk az RX 500h-t egy enyhén kanyargós úton. Az autó meglehetősen puhán rugózik, amit talán egy amerikai autópálya-stílusú felfüggesztésként lehetne jellemezni. Ez szinte annyira finom, hogy szinte észrevehetetlen jobb minőségű aszfalton, ha gyorsan haladsz, és lehetővé teszi, hogy felszívja a közepes méretű dudorokat és gödröket.
De nem igazán kezeli jól a bonyolult vidéki utakat, amelyeknek kiemelkedő középvonaluk van, keresztirányú emelkedők és süllyedt árokak, ahol az RX hirtelen megérzi méretét és súlyát, miközben oldalt mozog a rugóin. A Lexus adaptív lengéscsillapítói úgy tűnik, hogy hamar kifogynak a válaszokból, amikor sok feladatot kapnak a karosszéria mozgásainak kordában tartására, bárhogyan is válaszd a vezetési módot. Megakadályozzák, hogy az autó ingadozzon, dőljön vagy erőteljesen billegjen, de bőséges fejrázást engednek.
A szoros kanyarokban a négykerék-kormányzás is csak viszonylag enyhén hatékony, összehasonlítva a versenytársak rendszereivel. Az RX 500h-ból hiányzik a valódi harapás vagy agilitás a kanyarodásnál. Ha gyorsan átvezetjük egy kanyaron, nem az elektromos hátsó tengely vektorálását fogjuk érezni, hanem a hirtelen nyomatékérkezést az első tengelyre a belsőégésű motorból, ahogy belép, és azt a zavart, ami a kanyarodás egyensúlyát követi.
Leave a Comment