Tóth Gabi nekiment a TV2-nek! Végül mentő vitte el!

A n/i ö/becs/lésem teljesen porba lett tiporva, rohamaim voltak, volt, háromszor vitt el a mentő. Egyik nap álltam a teraszon, fújt a szél, becsuktam a szemem, és azt mondtam magamnak: Gabi, vegyél egy mély lélegzetet, biztosan jön majd valaki, aki úgy fog szeretni, ahogy vagy, lépj tovább – mesélte!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Smart Car platform lehetővé teszi mind a benzin-, mind az elektromos hajtásrendszerek felszerelését (az utóbbi az ë-C3 Aircross néven szerepel), és a C3 Aircross teljes mértékben kihasználja ezt. A benzinmotoros vásárlók két konfiguráció közül választhatnak, mindkettő Stellantis elterjedt turbófeltöltős 1,2 literes ‘Puretech’ háromhengeres motorjával. Az alapmodell 99 lóerőt kínál és egy hatfokozatú manuális váltóval rendelkezik, vagy egy kis felárért választható a 134 lóerős hibrid rendszer, amely elektromos motort tartalmaz és egy hatfokozatú duál kuplungos automata váltóval működik. A vezetési élmény nagyon leegyszerűsített, mindössze egy vezetési móddal és egy fix regeneratív fékezési szinttel. Képes rövid távon és alacsony sebességgel elektromos hajtással közlekedni. Amikor nagyobb teljesítményre van szükség, az elektromos és a belső égésű motor közötti váltás észrevehető, de nem túl zavaró. A teljesítmény elegendő egy belépő szintű crossoverhez, de a gázpedál reakciója egy kicsit tompa, és a hosszú áttételezés miatt lassabbnak tűnik. A kick-down reakciója is élesebb lehetne.
Leave a Comment