Tóth Gabi sokat ivott és megszabadult a hajától!

„Tóth Gabi sokat ivott és megszabadult a hajától!” – Írják a Rditten, ott ahol minden celebet kiosztanak rendesen. Pedig pusztán a népszerű énekesnő egyszerűen csak megvált hosszú póthajától. Tóth Gabi botrányai miatt amúgy is bajban van, egyszerűen nem hagyják őt békén főleg az online térben. Ilyen beszólásokat kapott:
„Sajnos bizalmam volt iránta, de már bánom, egy r*szeges!!!”
„Mintha be lenne lőve! Vagy beivott? Mint aki nincs nyomon! Pedig eddig szerettem!”
„De miért volt hulla r-szeg?”
„Elég fura Gabi. Isten bocsássa meg, de olyan, mint aki r*szeg”
„Szegény Gabi vagy piás, vagy valami más hatása alatt volt” – írták a rosszmájú hozzászólók.
PEDIG VALÓJÁBAN EZÉRT VÁLT MEG A HAJÁTÓL TÓTH GABI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az új Hyundai Kona 2023 nyarán érkezett meg az Egyesült Királyságba, benzines, hibrid vagy elektromos crossover változatban, mint amit itt is teszteltünk.
A népszerű crossover második generációjánál a Hyundai először az elektromos változatot fejlesztette, majd a benzines és hibrid verziók következtek.
A standard hőszivattyú mellett egy másik téli előny is van: az elülső töltőport most már fűtött fedelet kapott, hogy ne fagyjon be.
Az EV-re való fókuszálás érthető, mivel az előző Kona 40%-os európai eladásából az elektromos verzió tette ki, és ez várhatóan 60%-ra nő az új modellel.
Ez a Kona generáció nagyobb autó, mint elődje, így jobban elhelyezkedik Hyundai saját Bayon modellje felett, és szépen beilleszkedik a Bayon és a nagyobb Tucson közé – tehát közvetlenül a versenytársak, például a Volkswagen T-Roc, Honda HR-V, új Toyota C-HR, sőt, még a kicsit nagyobb autók, mint a Nissan Qashqai vonalába.
A Kona Electric két akkumulátorcsomagot kínál: egy 48,4 kWh kapacitású akkumulátort 154 lóerős elektromos motorral, és egy 65,4 kWh kapacitású akkumulátort erősebb, 215 lóerős motorral. Mi eddig a Long Range modellt teszteltük.
A gyors töltés 102 kW-os, míg a WLTP hatótávolság 281–319 mérföld (450–514 km) között változik a specifikációtól függően, vagy tipikusan 255 mérföld (410 km). A Kona viszonylag csendesen és simán jár, bár mivel viszonylag lágyra van hangolva, a karosszéria kontrollja laza lehet a dombokon és rázkódásokon, ugyanakkor sebességcsökkentőkön is érezhetően darabos. De végül is ez egy elektromos kompakt crossover, szóval nem várhatunk tőle túl sokat.
Nincs túl sok élvezet a vezetésben, de a riválisai közül sem sok autó kínál ennél többet. A kormányzása elég pontos, és a „bongásokat” leszámítva egy könnyed autó, amivel egyszerűen el lehet siklani.
A Kona Electric tapasztalataink szerint, két különböző rövid teszt során, de még nem az általunk mért gazdaságossági tesztútvonalakon, körülbelül 4 mp/kWh hatékonyságot ért el, ami teljesen elfogadható egy ilyen méretű crossover számára. Ez körülbelül 260 mérföldes hatótávolságot biztosít normál vezetési körülmények között.
Még nem volt alkalmunk feltölteni az autót, tesztjeink két különböző rövid szakaszra vonatkoztak, de a maximális töltési sebessége 102 kW, ami versenyképes, bár nem kiemelkedő az ilyen kategóriában. Fontos megjegyezni, hogy ez a csúcsérték, és valószínűleg nem olyan sebesség, amit a Kona Electric folyamatosan fenntart majd, különösen a töltöttség magasabb szintjén.
Leave a Comment