Tóth Vera, aki nemrég ünnepelte negyvenedik születésnapját, komoly változásokon ment keresztül az elmúlt időszakban. Nemcsak életmódjában, hanem személyes céljaiban is. A Megasztár egykori felfedezettje 50 kilogramm súlyt veszített, ami jelentős átalakulást hozott mindennapjaiban.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A Sebring motorja már akkor meglepődést okoz, amikor még be sem indítottuk, és más területeken is tartogat meglepetéseket, de ezekről majd később. Ez a példány alapkivitelű, a legkisebb motorral, amelyet 2001 és 2006 között kínáltak. A kétliteres, dupla vezérműtengelyes, soros négyhengeres benzinmotorhoz kéziváltó tartozik. Emellett létezett egy 2.4-es, szintén sornégyes motor is, amelyhez szintén kapható volt manuális váltó, de a 2.7 V6 és 3.0 V6 csak automata váltóval volt elérhető. A Sebring Coupé a Chrysler és a Mitsubishi közötti összefonódás miatt tulajdonképpen egy Mitsubishi Eclipse volt, de a szedánban is bőven találunk japán alkatrészeket. Például a generátor Mitsubishi, és a fékcsövek is kompatibilisek az Eclipse-szel. Természetesen a vezetőülést is villanymotorok mozgatják, méghozzá olyan erősek, hogy állításkor szinte kapaszkodni kell, nehogy kirántsa alólunk az ülőlapot. Még érdekesebb, hogy sehol sincs bowden, bármit nyomunk meg, bármit tekerünk, az csak egy kapcsoló, és halk zümmögés fogja követni. Még a fűtéskonzolnál is ugyanez történik, és típushiba, hogy előbb-utóbb megkergül. Ilyenkor hiába tekergetjük a hőfokot, nem lesz fűtésünk.
Leave a Comment