Tovább dagad a botrány!

A színművész a Tisza március 15-ei ünnepségén felolvasta az eredeti 12 pontot! „Nincs hazafiasabb érzés annál, mint amit itt látok” – üzent a tömegnek. Mi Petőfi népe vagyunk – mondta! MUTATJUK A FEL/AVARÓ RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az SF90 – amely nevét Enzo Ferrari 1929-es Alfa Romeo versenycsapata által alapított ex-műhelyének 90. évfordulójáról kapta – egy új, monocoque alvázra épül, amelyet Ferrari Maranelló-i gyárától nem messze, a cég teljes mértékben tulajdonában lévő Scaglietti karosszériaépítő leányvállalata készít.

Az alváz teljesen új tervezésű. Üreges alumínium öntvényeket használ, és új, könnyű alumínium ötvözetekből, valamint szénszálas hátsó válaszfalból áll. A hajlító merevsége 20%-kal, míg a torziós merevsége 40%-kal nagyobb, mint bármelyik hasonló alvázé, amit a cég valaha használt, mindeközben nem nehezebb.

Az aktív aerodinamika magában foglal egy úgynevezett ‘shut-off gurney’ lapot a hátsó szárny alatt. Amikor extra leszorító erőre van szükség kanyarodás vagy fékezés közben, ez a felület lefelé hajlik, növelve a légellenállást, de ezzel párhuzamosan javítja a fölötte lévő aerodinamikai elem hatékonyságát.

Az autó hajtáslánca egy áttervezett és megnövelt F154 családba tartozó, középre szerelt, duplaturbós, 770 lóerős V8-as motort, három AC szinkron elektromos meghajtómotort és egy 7,9 kWh-s lítium-ion hajtó akkumulátort tartalmaz, emellett néhány rendkívül kifinomult energia-vezérlő elektronikával.

A legnagyobb és legnagyobb teljesítményű motort, amit Ferrari-nál „motor-generátor egység, kinetikus” néven emlegetnek, egy háromfázisú axiális áramlási motor alkotja, amely a V8-as motor és a nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltó között helyezkedik el. Az, hogy ezt a motort a Ferrari jelenlegi Forma-1-es autójából származtatták, mindent elmond arról, hogy a technológia hogyan tud átkerülni a versenypályáról az úttestre, még a legmagasabb motorsport szintjein is. Ez önállóan akár 201 lóerőt is képes előállítani, de emellett két további meghajtómotor is található az autó elején (radialis áramlásúak, amelyek együtt összesen 266 lóerőt biztosítanak), ezek az első kerekeket hajtják egy-egy független, per-motoros váltón keresztül, és egy teljesen aszimmetrikus nyomatékváltó elektromos első hajtásláncot alkotnak.

Leave a Comment