Új átverés terjedt el! AZ IDŐSEKRE PÁLYÁZNAK!

Több polgárme!ster elmondta, hogy a csalók két autóval járják a településeket, felmérik a terepet, és a kiszemelt áldozatokhoz küldik a „vállalkozót”. A csalók elsősorban az időseket célozzák meg. A rendőrség ugyan aktívan ellenőrzi a településeket, de a lakosságot is figyelmeztetik a körültekintésre.
ÍGY VERIK ÁT AZ IDŐSEKET! ERRE NAGYON FIGYELJEN! MUTATJUK A RÉSZLETEKET:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Természetesen van valami, amit el lehet mondani a Peugeot anyavállalata, a Stellantis döntéséről, hogy nem vesz részt az elektromos járművek teljesítményének versenyében. Nincs igazán szükség arra, hogy egy normál elektromos kompakt autó több mint 160 lóerőt tudjon, így az e-208 nem rendelkezik vele.
Bár a 134 lóerős változat egyes nagyobb Stellantis modellekben, mint például a Citroën C4X, kicsit gyengének tűnhet, a kis 208-nak bőven elég dinamikát ad. Zavaró módon a 154 lóerős változat papíron egy tizedmásodperccel lassabb 100 km/h-ra gyorsulásban. Mi nem teszteltük teljesítmény szempontjából, de úgy éreztük, hogy egy olyan autóhoz, amely nem hot hatch, bőven elég gyors.
Az e-208 motorja egy eléggé hangsúlyos sírást ad ki. Kezdetben tetszett, mert ad egy kis karaktert, de hamar meguntam, mivel nem igazán kellemes hang.
Az autó vezethetősége a gyakorlatban inkább vegyes élmény, mert amikor először rálépsz a gázpedálra, lehet, hogy eléggé csalódott leszel a teljesítményben. Ennek az az oka, hogy Normál módban a teljesítmény utolsó 30%-a arra van fenntartva, hogy csak akkor aktiválódik, amikor lenyomod a „kickdown kapcsolót”. Véleményünk szerint ennek nincs igazán haszna, bár ártalmatlan. A Sport mód teljes teljesítményt enged, míg az Eco mód még tovább tompítja a gázpedált, és kikapcsolja a különböző klímás funkciókat.
A Peugeot az energiavisszanyerés terén nagyon egyszerűen kezel mindent, ami kényelmet adhat az elektromos autóval első alkalommal vezetőknek. D módban, amikor a váltókaron az „D” állásban van, az autó meglehetősen enyhén lassul, ha felengeded a gázpedált. B módban erősebben lassít. Azonban nincs semmiféle siklási mód, és egy igazi egypedálos mód sem, ami teljesen megállítja az autót. A fékpedál érzetét inkább puha és szintetikus, de elég könnyen szabályozható.
Leave a Comment