Új rendelet: Már csak így lehet időpontot foglalni a szakrendelésekre!

Új szabályok lépnek életbe az egészségügyi időpontfoglalás területén, beleértve a képalkotó vizsgálatokat is, hogy megfeleljenek a friss előírásoknak. A Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet célja, hogy a járóbeteg-ellátás digitális foglalási rendszere egyszerűbbé és könnyebben elérhetővé váljon a lakosság számára.
ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az összes egyetlen motoros EX40 252 lóerőt és 420 Nm nyomatékot ad le, a 0–100 km/h sprintet pedig 7,3 másodperc alatt teljesíti.
A hajtás a hátsó kerekekre jut, és a gyakorlatban ez bőven elég egy ekkora méretű és tömegű autóhoz. Ráadásul a gyorsulás sima és erőlködésmentes.
A nagyobb akkumulátoros, Performance Pack csomagos változatot is kipróbáltuk, bár csak jégen és havon.
Még csúszós körülmények között is (megfelelő, szöges gumikkal szerelve) gyors. A 436 lóerős és 670 Nm nyomatékú verzió közel 3,0 másodpercet farag a gyorsulásból, így 4,8 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t – gyorsabb, mint egyes sportautók.
A gyorsulás erőteljes, de fokozatosnak érződik, mert a teljes nyomaték eléréséhez viszonylag erősen kell nyomni a gázpedált, még teljes Performance módban is.
A regeneratív fékezés minden verzióban egyszerű. Van egy egypedálos üzemmód, valamint egy köztes, automatikus mód, amely alacsony sebességnél és kereszteződésekhez érkezve magától lassít, de egyébként hagyja gurulni az autót.
Kár, hogy nincs teljesen manuális szabályozási lehetőség vagy állítható regeneratív fékezési mód.
A fékpedál működése viszont kiváló – kiszámítható és természetes érzetet nyújt, szinte észrevétlenül keverve a hagyományos súrlódásos fékezést és a regeneratív lassítást.
Az akkumulátor töltése kényelmes, az EX40 akár 155 kW-os töltési sebességet is elérhet – ez jóval több, mint az Enyaq 125 kW-ja, és megegyezik a konkurencia teljesítményével.
Leave a Comment