Újabb drámai részletek a Huszi ikrek ügyben!

A Skóciában élő magyarokat nem hagyja nyugodni a tragédia: bár a rendőrség hivatalosan úgy véli, hogy a Huszti ikrek baleset következménye volt, Eliza és Henrietta be/eful/ad/ak a folyóba, sokan kétségbe vonják ezt a tragikusan egyszerűnek tűnő magyarázatot.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Általánosságban elmondható, hogy az EV9 úgy teljesít és kezelhető, ahogy azt egy nagy autótól elvárnánk. Hátsókerék-meghajtású változatban az erejének leadása nyugodtabb és fokozatosabb, a 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulás pedig kényelmes 9,4 másodperc alatt történik.
Bár ez lassúnak tűnhet, az egymotoros EV9-nek bőven elég ereje van az A- és B-utakhoz. Csak a teljes hajtású autó gyorsulásához képest hiányzik az az erő, amely a helyből való gyorsuláskor megnyilvánul.
Kétmotoros változatban az EV9 biztos, magabiztos erőleadással gyorsul, amely tesztelés során nedves körülmények között is probléma nélkül működött, miközben az autó gyorsulás közben nem süllyedt meg és azonnali dinamizmusát megőrízte.
A mindennapi használatra szánt vezetési módok ismertek, a GT-Line és GT-Line S változatok pedig extra terep üzemmódokat kínálnak sáros, homokos és havas környezetekhez.
Ha kétmotoros változatra váltunk Sport módban, lenyomjuk a gázpedált, és 96 km/h (60 mph) 5,3 másodperc alatt elérhető, ami szinte bármely nagy elektromos autóval, vagy bármely másik nagy, hétüléses családi SUV-val összevethető.
Magasabb sebességeken az autó tömege egy kicsit jobban érződik (40-130 km/h (40-80 mph) teljes gyorsulásnál 5,7 másodpercet vesz igénybe, míg egy iX xDrive50-nek 4,0 másodperc, az E-tron S Quattro-nak pedig 4,3 másodperc). Azonban a teljes hajtású EV9 még mindig magabiztosnak érződik autópályán és előzéskor.
A vezetési élmény részleteire nagy figyelmet fordítottak. Minden modellen kormány mögötti váltókengyelt találunk, amely lehetővé teszi a motorfék visszanyerésének gyors és egyszerű ciklikus beállítását, nullától, egy automatikusan kezelt regenerációs beállításon keresztül egészen az egypedálos üzemmódig. És ha inkább azt szeretnéd, hogy az autó megőrizze a lendületét, és csak akkor használd a fékpedált, amikor szükséges, a fékpedál könnyen modulálható (ami egy nagy, nehéz autó esetében fontos).
Ha az autóval kapcsolatban bármi frusztrációval kellene rendszeresen megküzdened, az nem az erőforrás hangolásával van kapcsolatban, hanem inkább a vezetőt segítő rendszerekkel (amelyekről hamarosan beszélünk).
Lehetőségünk volt tesztelni a kétmotoros autó terepvezetési képességét nedves fűn, ahol a fék alapú nyomatékváltó jól működött. Azonban érdemes megemlíteni, hogy itt nincsenek mechanikai zárható differenciálművek, és valódi terepezésre alkalmas eszközök sem, az abroncsok specifikációja inkább közúti használatra van optimalizálva, és a hasmagasság nem éri el a 200 mm-t – tehát a kemikális terepjárás nem az autó szándékolt feladata.
Leave a Comment