Újabb kedvezmények érkeznek a nyugdíjasoknak!

A kormány tavaly augusztusban növelte a bankok által fizetendő illetéket, amelynek mértéke 50 százalékkal emelkedett.
Ezzel párhuzamosan azonban rendeletben tiltották meg a pénzintézeteknek, hogy ezt a költséget 2024 végéig továbbhárítsák az ügyfelekre. 2025-ben viszont a tiltás már nem lesz érvényben.
Ez rengeteg nyugdíjasnak, akik bankszámlájukra kapják járandóságukat, óriási terhet jelent majd.
EZT LÉPI A KORMÁNY:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Hyundai Ioniq 9 – A belépőszintű Long Range RWD modell egyetlen, 215 lóerős hátsó tengelyre szerelt villanymotort használ, és lenyűgöző, 620 kilométeres (385 mérföldes) hivatalos hatótávot kínál – bár ezt a legalacsonyabb gördülési ellenállású kerekekkel mérték, amelyek valószínűleg nem lesznek elérhetők az Egyesült Királyságban.
A Long Range AWD változat egy további, 94 lóerős első tengelyre szerelt motort kap, míg a csúcsmodell Performance AWD – amelyet itt is teszteltek – két 215 lóerős motort használ, így a rendszer összteljesítménye 429 lóerő, maximális nyomatéka pedig 700 Nm. Ennek eredményeként az autó 5,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, miközben a hatótávja körülbelül 507 km (315 mérföld). Ez elég meggyőző egy hétüléses nagyméretű SUV-tól.
A Hyundai célja egy „luxusérzetet és kifinomultságot” nyújtó vezetési élmény megvalósítása volt, és ezt sikerült is elérnie. A Performance változat gyorsabban gyorsul, mint amit egy 2,6 tonnás autótól várnánk, miközben a teljesítmény leadása egyenletes és kontrollált marad. A hajtáslánc jól kiegyensúlyozott, az elektromos autókra jellemző azonnali nyomatékhatás segíti a gyors elindulást, de nem túlozza el azt, mint egyes rivális modellek.
Nem mondható lomha járműnek, és a teljesítményleadás mindig magabiztos. Ha szükséges, mindig rendelkezésre áll elegendő erő.
A regeneratív fékezés több szinten állítható a kormány mögötti váltófülek segítségével, ami extra manuális vezérlést biztosít – különösen hasznos a forgalomban történő sebességszabályozáskor.
A különböző vezetési módok eltérő teljesítménybeállításokat kínálnak. Bár az egyes módok közötti különbség nem drasztikus, a hatótáv észrevehetően megnő, ha az energiatakarékos módot választjuk – miközben a valós vezetési élményben alig érzékelhető változás.
Leave a Comment