Válságos állapotban Gáspár Zsolti!

Komoly jelzést kapott az élettől Gáspár Zsolti, amikor évekkel ezelőtt egy súlyos egészségügyi probléma miatt kórházba került. Nagyon lefogyott! MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez három különböző dízelmotort hagyott a választásra, kezdve a 2.0 literes négyhengeres egységgel, amelyet az elsőkerék-hajtású DRIVe modellekben találsz. Az üzemanyag-hatékonyságra összpontosítva, a nehéz összkerékhajtású rendszer hiánya lehetővé teszi, hogy ez a 188 lóerős motor 10,3 másodperc alatt gyorsuljon 0-62 mph-ra. Van egy 2.4 literes öt hengeres dízelváltozat is, amely csak Volvo összkerékhajtású rendszerével rendelhető, és meglepően ugyanazt a teljesítményt adja.
A paletta csúcsát egy 2.4 literes, öt hengeres motor képviseli, amely 218 lóerőt produkál. Az AWD rendszer extra tömege miatt a kézi váltóval szerelt verzió 0-62 mph gyorsulása 10,9 másodperc, tehát egy tizedmásodperccel lassabb, mint a 2.0 literes motor.
Ez egy tisztességes automata váltó, de a Powershift egység, amely a 2.0 literes turbós T5 motorhoz van párosítva, gyorsabban és simábban vált.
De ha a teljesítmény és az üzemanyag-hatékonyság kombinációja az, ami igazán vonz, akkor a legnagyobb teljesítményű D5 dízel lesz a legjobb választás számodra, amely mindössze 8,4 másodperc alatt sprintel 0-62 mph-ra, és eléri a 130 mph sebességet. Ami a legjobb, hogy ez a plusz erő nem jelent hátrányt sem az emissziók, sem az üzemanyag-fogyasztás terén.
Azonban a D5 nem a legcsendesebb – bár az öt hengeres motor inkább morgást hallat, mint kopogást, és a hangja meglepően kellemes, amikor jobban odalépünk.
A forma szerint nem várnánk túl sok jót a Volvo XC60 dinamikus képességeitől, de a valóságban jobban teljesít, mint amit sokan várnának tőle.
Nem olyan puha, mint egy executive szedán, de sok riválisával összehasonlítva kényelmesebb, csendesebb és jobban kontrollált. Ha az R-Design futóművet választod, akkor az autó nem olyan sima alacsony sebességnél, mint az alapmodell, bár a merevebb lengéscsillapítók és a stabilizátor rudak javítják az autó karosszériájának kontrollját nagyobb sebességnél.
Még akkor is, amikor az út kanyargósabbá válik, az XC60 jó első benyomást kelt, jó karosszériakontrollal és rengeteg tapadással – különösen, ha a Haldex összkerékhajtással van felszerelve. A Volvo AWD Instant Traction rendszerének köszönhetően a hajtás nagy része az első kerekekre kerül, hogy növelje a gazdaságosságot, de ha a kerekek elveszítik a tapadást, újraosztja a hajtást.
Mégis, bárhogy is választod a hajtásláncot és a futóművet, csak akkor derül ki igazán, hogy a futómű határainak viszonylag gyorsan megvannak a korlátai, amikor tényleg keményen elkezdesz hajtani. A kormányzás nem a legjobb, bár pontos, de hiányzik belőle az érzés. Eközben a nagy átmérő és a nehéz kormányzás miatt az első negyedfordulóban elég nehézkesnek tűnhet.
Leave a Comment