Változás a boltokban!

Nagy változás a boltokban! Számos élelmiszerboltban kérik majd a pénztárnál hogy mutasd meg a t/skád t/rtal/át! Hatalmas drámát kelt ez most a vásárlók körében! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belépő szintű Visia verzió csupán 19 kg-mal nehezebb, mint korábban – ez nem rossz eredmény egy olyan autó esetében, amely több alapfelszereltséggel rendelkezik, és egy kicsivel több lemezt is kapott, ami, mint majd látni fogjuk, jelentősen több beltéri teret kínál, mint az előző modell.
Tehát, ha a Nissan sikeresen növelte a praktikus használhatóságot a belső térben, akkor az autó külsője egyáltalán nem teszi egyszerűbbé vagy racionálisabbá, mint a régi Juke. Ezt kulcsfontosságú sikernek lehet tekinteni.
A 2022-es hibrid hajtáslánc bevezetésével minden verziót kisebb vizuális módosítások értek (átformált lökhárítók, különböző kerékválasztékok és új hátsó spoilerek), de nehéz lenne megkülönböztetni egy újabb modellt a sorozatban. A hibrid egy egyenletesen diszkrét, eltakarított első hűtőrácsot is kapott.
A 2024-es frissítés külső változtatásai is minimálisak voltak: a legfigyelemfelkeltőbb újdonság a ‘Iconic Yellow’ festés megjelenése. Ez a sárga szín visszautal az első generációs Juke középső frissítésére, amelyet körülbelül az 5-10%-os vásárlói arány választott.
Most viszont a sárga egy fényesebb és élénkebb árnyalatot kapott. Nem finomkodik: úgy tűnik, mintha a Nissan formatervezői egy kiemelő tollal dolgoztak volna – de legalább nagyon hasznos lesz, ha sötét parkolóban próbálod megtalálni az autódat.
Ami a többi külső változást illeti, három új könnyűfém kerékválaszték érkezett, míg az Acenta és N-Connecta felszereltségi szintek 17 colos kerekére alacsony gördülési ellenállású gumik kerültek.
Leave a Comment