Váratlan esemény rázta meg Magyar Péter-t!

A Tisza Párt egyik rendezvényén váratlan tá/a/ás érte Magyar Péter pártelnököt, akit egy ag/es/zí/ fé/fi tá/ad/tt meg. Az incidens vasárnap délután történt a körmendi eseményen! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a technológia nagy része teljesen új a hajtáslánc alatt, vizuálisan alig van különbség az új Bentley Flying Spur és a régi modell között. Finom módosítások találhatók a hűtőrácson, a lökhárítón és a karosszériaelemek stílusán, valamint új kerekek is.
Ennek megfelelően a Bentley nem választotta azt, hogy az új Flying Spur ugyanazt az új dizájnt kapja, mint a Continental GT Speed, amely a négy első fényszóró helyett egy modernebb, kettős kialakítást alkalmazott. Az hivatalos indok az, hogy a Flying Spur egy frissebb modell, mint a Continental GT, és nincs szükség ilyen vizuális frissítésre.
A hajtáslánc egy 591 lóerős, 4,0 literes V8-as motort kever egy 188 lóerős elektromos motorral, amely a nyolcfokozatú, duálkuplungos váltóban kapott helyet, és mind a négy kerekét hajtja az autónak.
A kombinált csúcs teljesítmény 771 lóerő, míg a nyomaték 738 lb-ft, mindkét érték felülmúlja a W12-es motor 626 lóerejét és 664 lb-ft nyomatékát, így az új Flying Spur Speed lesz a legerősebb Bentley limuzin, amelyet valaha készítettek.
Talán még nagyobb fejlődés figyelhető meg a hatékonyság terén: a hibrid rendszer egy jelentős, 25,9 kWh kapacitású akkumulátort használ, amely nagyobb, mint az eredeti Nissan Leafé. Ez lehetővé teszi az autó számára, hogy tisztán elektromos, így nulla kibocsátású hatótávolsággal 47 mérföldet (kb. 75 km) tegyen meg, miközben az hivatalos kombinált üzemanyag-fogyasztás 202 mpg.
Amint elindulsz az autóval, gyorsan rájössz, hogy a dolgok drámaian megváltoztak. Ennek oka, hogy jellemzően csendes, tisztán elektromos meghajtással indulsz el, ami igazán jól illik az autóhoz, és nagyszerűen működik a városban.
Kifejezetten választható az EV mód, és a kocsi ebben marad akár 87 mph sebességig, ha a gázpedál lenyomása nem haladja meg a 75%-ot. A csend azonban nagyobb zajjal párosul a gumik dörmögésével zajosabb felületeken, de a megfelelő úton teljesen hangtalan.
Ha a V8-as motort is bevonod a hajtásba, teljesen más élményt kapsz. Olyan gyors és drámai, hogy elgondolkodsz, vajon tényleg egy olyan autóban ülsz-e, amely egyszerre képes ilyen kifinomult is lenni.
Sport módban (emellett van Comfort és egy középutas Bentley mód is) az autó a legélénkebb, játékos a gázpedálra, és szinte azonnal képes felvenni a sebességet, még akkor is, ha éppen váltasz.
Leave a Comment