Várkonyi Andrea lányáról érkezett drámai hír!

Mészáros Lőrinc is felköszöntötte felesége, Várkonyi Andrea lányát születésnapja alkalmából. Az egykori közkedvelt műsorvezető oldalán osztott meg néhány pillanatot abból kifolyólag, hogy Bochkor Gábortól született kislánya, Nóri új évszámot töltött be! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kétmotoros rendszerrel és a 550 lóerős összteljesítménnyel a Folgore a legnagyobb teljesítményű Grecale, amit megvásárolhatsz. Bár nem olyan gyors egyenes vonalban, mint a V6 Grecale Trofeo, még mindig nagyon gyors, mindössze 4,1 másodpercre van szüksége a 0-100 km/h (0-62 mph) eléréséhez.
A teljesítmény viszonylag progresszív és könnyen adagolható, de még egyenes vonalon is úgy tűnik, mintha túl sok lenne a futómű számára. Ha alacsony sebességnél padlógázt adsz, az első kerekek megcsúsznak, miközben az orr feljön és tehermentesíti őket. Erős fogásra is szükséged van a kormányon, hogy a sávodban maradj, mert a Grecale Folgore a nyomatékot olyan módon osztja el, mint egy sportos kisautó, ami a zűrösebb végén található a spektrumon.
A Maserati a Grecale Folgore-ra szintetizált „motorhangot” tett, mert „minden Maserati-nak hangot kell adnia.” Ez aggasztott minket, mivel már idegesített minket az Abarth 500e hangszórója, de szerencsére itt nincs olyan monoton, mesterséges belső égésű motorhang. Ehelyett a Grecale Folgore úgy hangzik, mint bármely más elektromos autó, de a hang intenzitása és hangerőssége változik attól függően, hogyan vezetünk. Nem lehet kikapcsolni, de kellemesen diszkrét, és nagy sebességnél a háttérbe olvad.
A Folgore megtartja a nagy fém kormányváltó füleket a benzinmotoros változatokból. Persze, már nincs sebességváltó, amit kezelhetnél; helyette most a regeneratív fékezést irányítják.
A regeneratív fékezés beállítható a szabad futás és egy erőteljesebb fékezési mód között. Még a legerősebb módban is könnyen kontrollálható, és simán vezethető az autó. Azonban nincs igazi egypedálos üzemmód, mindig szükség van a fékpedálra, hogy teljesen megállj. Szerencsére a fékérzet jó, és könnyen modulálható, legyen szó városi közlekedésről vagy gyorsabb útszakaszról.
Leave a Comment