Vasúti káosz tartotta fel a Tisza résztvevőit!

Szombaton több Tisza Párt szimpatizáns számolt be Facebook-csatornáikon arról, hogy a Szolnokon át Budapestre tartó vonatokról vasúti hibára hivatkozva leszállították az utasokat. A járatokon több olyan utas is utazott, aki a Tisza szombati, 15 órakor kezdődő gyűlésére tartott. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 5008 robusztus SUV megjelenése olyan benyomást kelt, amelyet a mechanikai jellemzők nem támasztanak alá. Valójában nem kapható 5008-as négykerék-meghajtással – és soha nem is volt elérhető (a Peugeot régi Hybrid4 plug-in hibrid rendszere nem kompatibilis a hétüléses kabin elrendezésével). A hátsó hajtott tengely hiányosságának kompenzálására a Peugeot bevezette az Advanced Grip Control vontatási rendszert, mint opció – de csak a legmagasabb felszereltségű modellekhez elérhető.
Ez egy sor különböző vontatási beállítást kínál: Normál, Hó, Homok, Sár, valamint ESP ki kapcsolásával, és egy hegyi lejtmenet-szabályozó rendszert is tartalmaz. Rendelkezik alapértelmezett felszereltségként hó- és sárgumikkal is. Ez egy olyan rendszer, amely elegendő minden olyan könnyű terephasználatra, amelyet a futómű igényelhet, de ennél többet nem kínál. Ráadásul, ha igazán megnyomják a dolgokat, a Peugeot mérnökei elismerik, hogy valójában a speciális négyévszakos gumik végzik el a nehéz munkát, amikor az út csúszóssá válik.
A mozgásért egy olyan motorpaletta felel, amely korábban négy tagot is kínált, de most két lehetőségre szűkült. A 129 lóerős, 1,5 literes, négyhengeres BlueHDI dízelmotor még mindig elérhető azok számára, akik egyszerű, hosszú távú hatékonyságú belső égésű motort keresnek; a másik opció pedig Stellantis új 1,2 literes benzin-hibrid 136 hajtáslánca, amely egy speciálisan adaptált Puretech háromhengeres turbó benzines motort kombinál egy 48 voltos hibrid rendszerrel és egy új, hatfokozatú duálkuplungos automatikus váltóval. Nincs plug-in hibrid opció; és minden modell most már kétpedálos automata.
A korábban bonyolultabb felszereltségi szintek háromra csökkentek: Active, Allure és GT. A középső felszereltségi szinten a modellek automatikusan süllyedő LED fényszórókkal, félbőr ülésekkel, 10 colos érintőképernyős infotainment rendszerrel és 18 colos kerekekkel érkeznek; de a GT kivitelhez kell menni ahhoz, hogy adaptív sebességtartó automatát, teljes bőrkárpitot, kárpitozott műszerfalat és hajtogatható első utasülést kapjunk.
Leave a Comment