Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, július 26
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Végre üzent Orbán Majkának!

    BY admin2025.07.23.2025.07.24.
    VisszaKövetkező oldal

    Nem akármit üzent Orbán Viktor Majkának! A miniszterelnök megtalált egy dolgot, ami nemrégiben eltűnt. Ez nem más, mint Kövér László bajsza. De nem is az arcszőrzet a lényeg. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    Az olyan tényezők, mint például az akkumulátor élettartama, ebben a korai szakaszban még nehezen megítélhetők. Ilyenkor még nem áll rendelkezésre elegendő hosszú távú tapasztalat, ezért óvatosan kell kezelni az ígéreteket. Az viszont biztos, hogy a szokásos akkumulátorkímélő tanácsokat itt is érdemes betartani: például nem kell minden alkalommal 100 százalékra tölteni az autót, csak ha valóban szükséges, illetve érdemes kihasználni a jármű beépített navigációs rendszerét, amely képes előre „felkészíteni” az akkumulátort a gyorstöltésre. Ezt az előkondicionálástól az akku hőmérséklete optimális szintre emelkedik, így hatékonyabb és gyorsabb lesz a töltés.

    A Nissan hivatalosan 105 kW-os csúcsteljesítményű DC gyorstöltési sebességet ad meg az 52 kWh kapacitású akkumulátorra, míg a nagyobb, 75 kWh-s változat akár 150 kW-tal is tölthető. Ez a különbség azt jelenti, hogy mindkét akkumulátorváltozat képes arra, hogy körülbelül 20 százalékról 80 százalékra töltődjön kevesebb mint 30 perc alatt – ami ebben az autókategóriában teljesen átlagosnak számít. Ez nem rekordgyorsaság, de praktikus és a legtöbb hétköznapi töltési szituációban bőven elegendő.

    A hatótáv szempontjából az új Nissan Leaf sokkal jobban teljesít, mint a korábbi generációk. Az új modell már lényegesen versenyképesebb lett ezen a téren. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy a konkurencia sem tétlenkedett: a közvetlen vetélytársak, például a Volkswagen ID.3 vagy a Kia EV3 csúcsfelszereltségű változatai már szintén képesek 300 mérföld (közel 500 kilométer) feletti hatótávra, és ráadásul ezekhez többféle akkumulátorváltozat közül is lehet választani. A Nissan ezzel szemben inkább a praktikusságot, a hatékonyságot és a technológiai egyszerűséget helyezte előtérbe, és tudatosan kerülték a felesleges dizájnelemeket, amelyek csak látványosak, de nem feltétlenül javítják a használhatóságot.

    Az utastér kialakítása tehát nem feltétlenül fog dizájndíjakat nyerni – nem valószínű például, hogy elhozza a neves Red Dot formatervezési elismerést –, ugyanakkor rendkívül könnyen átlátható és kezelhető. A műszerfalon nagy kijelzők találhatók, és viszonylag kevés a hagyományos, fizikai gomb, de a legfontosabb kezelőszervek – például a hangerőszabályzó tekerőgomb vagy a kormányon található gombok – szerencsére megmaradtak fizikai formában. A klímaberendezés és az infotainment rendszer néhány funkcióját ugyan már érintésérzékeny felületekkel vezérlik, ami nem mindenkinek nyeri el a tetszését – vannak, akik jobban szeretik a mechanikus gombokat, mert azokat „vakon” is könnyebb használni vezetés közben.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Elbúcsúzott Koltai János

    Next Post

    Búcsúzik a Keleti pályaudvar!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Ijesztő üzenet Várkonyinak – Mészáros nagyon dühös!

    E

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum