Végre üzent Orbán Majkának!

Nem akármit üzent Orbán Viktor Majkának! A miniszterelnök megtalált egy dolgot, ami nemrégiben eltűnt. Ez nem más, mint Kövér László bajsza. De nem is az arcszőrzet a lényeg. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
Az olyan tényezők, mint például az akkumulátor élettartama, ebben a korai szakaszban még nehezen megítélhetők. Ilyenkor még nem áll rendelkezésre elegendő hosszú távú tapasztalat, ezért óvatosan kell kezelni az ígéreteket. Az viszont biztos, hogy a szokásos akkumulátorkímélő tanácsokat itt is érdemes betartani: például nem kell minden alkalommal 100 százalékra tölteni az autót, csak ha valóban szükséges, illetve érdemes kihasználni a jármű beépített navigációs rendszerét, amely képes előre „felkészíteni” az akkumulátort a gyorstöltésre. Ezt az előkondicionálástól az akku hőmérséklete optimális szintre emelkedik, így hatékonyabb és gyorsabb lesz a töltés.
A Nissan hivatalosan 105 kW-os csúcsteljesítményű DC gyorstöltési sebességet ad meg az 52 kWh kapacitású akkumulátorra, míg a nagyobb, 75 kWh-s változat akár 150 kW-tal is tölthető. Ez a különbség azt jelenti, hogy mindkét akkumulátorváltozat képes arra, hogy körülbelül 20 százalékról 80 százalékra töltődjön kevesebb mint 30 perc alatt – ami ebben az autókategóriában teljesen átlagosnak számít. Ez nem rekordgyorsaság, de praktikus és a legtöbb hétköznapi töltési szituációban bőven elegendő.
A hatótáv szempontjából az új Nissan Leaf sokkal jobban teljesít, mint a korábbi generációk. Az új modell már lényegesen versenyképesebb lett ezen a téren. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy a konkurencia sem tétlenkedett: a közvetlen vetélytársak, például a Volkswagen ID.3 vagy a Kia EV3 csúcsfelszereltségű változatai már szintén képesek 300 mérföld (közel 500 kilométer) feletti hatótávra, és ráadásul ezekhez többféle akkumulátorváltozat közül is lehet választani. A Nissan ezzel szemben inkább a praktikusságot, a hatékonyságot és a technológiai egyszerűséget helyezte előtérbe, és tudatosan kerülték a felesleges dizájnelemeket, amelyek csak látványosak, de nem feltétlenül javítják a használhatóságot.
Az utastér kialakítása tehát nem feltétlenül fog dizájndíjakat nyerni – nem valószínű például, hogy elhozza a neves Red Dot formatervezési elismerést –, ugyanakkor rendkívül könnyen átlátható és kezelhető. A műszerfalon nagy kijelzők találhatók, és viszonylag kevés a hagyományos, fizikai gomb, de a legfontosabb kezelőszervek – például a hangerőszabályzó tekerőgomb vagy a kormányon található gombok – szerencsére megmaradtak fizikai formában. A klímaberendezés és az infotainment rendszer néhány funkcióját ugyan már érintésérzékeny felületekkel vezérlik, ami nem mindenkinek nyeri el a tetszését – vannak, akik jobban szeretik a mechanikus gombokat, mert azokat „vakon” is könnyebb használni vezetés közben.
Leave a Comment