Visszajön a TÉL! JÖN a brutális hideg és a HAVAZÁS!

Bár a hét elején még kísértetiesen tavaszias idő uralkodik, a hét végére drasztikus változás várható: érkezik egy hidegfront, amely viharos széllel és jelentős hőmérséklet-csökkenéssel csaphat le. Sőt, egyes területeken a havazás sem kizárt.
Mutatjuk a részleteket!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A dízelmotorok meglepően jó finomsággal és hozzáférhető nyomatékkal rendelkeznek.
A plug-in hibridek sok elektromos hatótávolságot ígérnek, bár még nem teszteltük őket. A valós körülmények közötti üzemanyag-hatékonyság, az elektromos hatótávolságon túl, elmarad a főbb versenytársaktól. Akárcsak a nagyobb Range Rover, az ‘L461’ Sport is kiemelkedő mechanikai elszigeteltséggel és zajcsökkentéssel rendelkezik. Az a luxus autós aurát, amelyet alacsony sebességnél megteremt, ebben a kategóriában semmi sem múlja felül. A motor zaját enyhe búgás jellemzi, még közepes fordulatszámoknál is, és semmiféle észlelhető vibráció nincs.
Az Egyesült Királyságban, a kipróbált Sport modellek közül, teljes mértékben teszteltük a D300 dízelt. A mért teljesítménye, a gyorsulás és fékezés terén, néhány tényező miatt kissé gyengébb lett. Mivel valóban kétfunkciós 4×4-es autóról van szó, a konkurens autókhoz képest különösen nehéz jármű; Pirelli M+S, négy évszakos gumikon fut, szemben a versenytársak dedikált aszfaltra tervezett gumijaival; és a váltó áttételezése rövidebb, hogy biztosítja a Range Rover szükséges terepjáró képességét (ne feledjük, hogy alapfelszereltségként nincs alacsony áttételű sebességváltó).
Itt nincs kézifékkapcsoló: az elektronikus kézifék automatikusan működésbe lép, amikor a sebességváltót parkoló állásba teszik. Ez azoknak tűnhet furcsának, akik szeretnek ‘D’ állásban hagyni az autót és kéziféket húzni a piros lámpánál.
A startolás egy Range Rover-typikus lendületes mozgással történik, amely megkönnyíti az autó lassú vezetését és a gázpedál enyhe nyomásával való kezelését terepen, bár kicsit habozós, amikor a leggyorsabb elindulásra van szükség. A sebességváltások intuitív módon történnek, simán és egyenletesen, a motor pedig figyelemre méltó alacsony fordulatszámú reakcióval, valamint elfogadható magas fordulatszámú rugalmassággal és finomsággal rendelkezik dízelmotorokhoz képest.
Leave a Comment