1 teljes napig nem lesz víz az országban!

Jön az országos karbantartás! Az elöregedett Magyarországi vezetékeket idén fogják kicserélni röpke 24 óra alatt – számolt be több napilap és több TTokker. MUTATJUK HOGY MIKOR NEM LESZ VÍZ!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A múlt évtized végén a Citroën egy új irányvonalat vett célba: jövőbeli modelljeinek SUV-szerű megjelenést kívánt adni, ugyanakkor elkerülni azokat a tipikus hátrányokat, amelyek gyakran együtt járnak a nagyobb homlokfelülettel és a nehezebb járműsúlyokkal. Ezek a tényezők ugyanis általában megnövelik a károsanyag-kibocsátást. Így született meg az az elképzelés, amelynek első kézzelfogható megvalósulásai a Citroën C4 és az elektromos ë-C4 ötajtós ferdehátú modellek voltak.
Az autók külseje kifejezetten figyelemfelkeltő és egyedi megjelenést kínál, amelyet sokan érdekesnek találnak. Az autó magassága 1520 milliméter, ami 25 milliméterrel magasabb a Ford Focusnál, így a jármű egyértelműen nagyobb „testmagasságot” és SUV-szerű megjelenést kínál. A keréktárcsák mellett futó abroncsok oldalfalai akár 60-as profilmagasságúak is lehetnek, ami a mai, inkább alacsony profilú abroncsokhoz képest meglehetősen légies, vagy ahogy sokan mondják, „lufiszerű” hatást kelt. Az autó oldalán a karosszéria alsó részén egy jellegzetes műanyag burkolat fut végig, amely vizuálisan még robusztusabbá, strapabíróbbá teszi a megjelenést.
Emellett a tetővonal egy enyhén lehajló fastback stílusú ívet kapott, ami tovább erősíti a dinamikus, mégis elegáns külsőt. Méretét tekintve valamivel alacsonyabb a Toyota C-HR-nél, amelyet egyébként nehéz valódi crossovernek nevezni, hiszen az is inkább egy stíluselem, mint egy klasszikus SUV formavilág. A C4 és a Toyota között a magasságkülönbség nagyjából 25 milliméter, ami tovább erősíti a Citroën kompakt, mégis magas építését.
Leave a Comment