Ez az eredeti foglalkozása!

Kira már a Farm VIP új évadának első részeiben leszögezte, hogy számára csak a győzelem számít, és nem barátkozás céljából érkezett a műsorba. Így nem fog köntörfalazni, és nem puh/to/ózik a társainál. – MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Inster két különböző motorváltozattal rendelkezik: az egyik 96 lóerős, a másik pedig 113 lóerős. Az előbbi a standard 42 kWh-s akkumulátorral, míg az utóbbi a nagyobb, 49 kWh-s akkumulátorral van párosítva. Mindkét változat 108 lb-ft nyomatékkal rendelkezik.
Mi a erősebb motort teszteltük, és az jó gyorsulást kínál a startnál, de gyorsan visszaesik. A sebesség és a dinamikusság érzése csak a városban érezhető igazán, de mivel valószínűleg itt fogja tölteni az Inster a legtöbb idejét, ez érthető.
Az Inster egy első motorral rendelkezik, amely az első kerekeket hajtja, és nem rendelkezik olyan kormányzási sugárral, mint a hátsókerék-hajtású városi autók, mint például a Honda E.
Az egyik ok, amiért olyan lassúnak tűnik, amikor a sebesség 30-40 mph fölé emelkedik, a súly. Az Inster több mint 400 kg-mal nehezebb, mint egy i10, ami hatalmas különbség. Emiatt hiányzik belőle az i10 dinamikus lendülete és életereje, és összességében egy olyan dinamikus benyomást kelt, ami kissé unalmas és nehézkes.
Az árnyoldala ennek, hogy magasabb sebességeknél már érettebbnek tűnik az autó, és az i10-nél kevésbé tűnik elnyomottnak autópályán, ott érzi magát a legkényelmesebben.
A vezetési élmény és a teljesítmény átadása inkább filozófiai kérdést vet fel a kis elektromos autókkal kapcsolatban: a kis benzines autók vezetési élvezetének nagy része abban rejlik, hogy mennyire könnyűek, és mennyire szórakoztató velük foglalkozni, például a sebességváltáskor.
Az Inster esetében az akkumulátor súlya és az egységes sebességváltó elvonja ennek jelentős részét, és emiatt hiányzik belőle a valódi emlékezetes karakter.
Leave a Comment