Elszólta magát! Ő nyeri a Farm VIP-t!

A Farm VIP idei évada eddig is tele volt meglepetésekkel, és a folytatás még további izgalmakat ígér a nézők számára. A sárga csapat létszáma jelentősen megcsappant: MC Ducky bokatörése miatt kényszerült feladni a versenyt, míg a legutóbbi párbajban Dopeman búcsúzott. Ez a csapatot mélyen megrázta.
De kiknek van a legnagyobb esélyük a végső győzelemre? Elszólta magát! Ő nyeri a Farm VIP-t!
ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A tesztelt Mégane, amelyet a K-típusú, nyolcszelepes, 1,5 literes dízelmotor hajtott, mindenképpen mutatott fejlődési lehetőséget.
A motor teljesítményének hiányosságai már a 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulási időben is megmutatkoztak. Meleg, száraz körülmények között, amikor nem voltak mentségek, sikerült elérnünk a Renault által megadott 0-100 km/h (0-62 mph) időt (11,3 másodperc), de nem tudtuk 11 másodperc alá szorítani a 100 km/h sebesség elérését, míg számos rivális közel 10 másodperc alatt képes erre.
A rövidebb átlagos sebességváltó arányok nem sokat segítenek a motor teljesítményén. Harmadik sebességfokozatban való gyorsítás kihívást jelent.
A kocsi relatív nyomatékhátránya néhány riválissal szemben nem mutatkozik meg sok in-gear gyorsulási időben, mivel az autó sebességváltó arányai rövidebbek, mint a riválisoké; a 50-112 km/h (30-70 mph) idő 4. sebességben valamivel több mint 15 másodperc, ami az adott időben elég versenyképes volt.
De a Mégane-ban több váltásra lesz szükség, mint más dízel kompaktokban, részben a rövidebb köztes áttételek miatt, részben pedig azért, mert a motor teljesítmény-ellátása 2000 fordulat/perc alatt elég gyengének és késlekedősnek tűnik.
Itt mindenképpen egy vezethetőségi problémáról van szó, és ez nagyobb gyenge pontja az autónak, mint a kezdeti teljesítményhiány, amivel indítottunk.
A finomhangolás szintjei jobbak. A motor hangos lesz, ha meghúzzák, ahogy azt elvárnánk, de alacsony fordulatszámon és terhelés alatt meglehetősen lágy a hangja. Indításkor egy kis vibrációt érezhetünk a pedálokban, de ismét, sok hasonló, kisebb motorú, keményen dolgozó dízel is hasonlót produkál.
Összességében teljesen elégedett lennél ezzel a motorral, ha elfogadnád, hogy gazdaságos autót vásároltál, és hajlandó lennél nyugodt tempóban vezetni. Ha pedig egy jól összeszedett, minden szempontból kiegyensúlyozott családi ötajtósra vágytál, akkor valószínű, hogy egy kicsit erőtlennek és lassúnak találnád.
Leave a Comment