Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szerda, július 30
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    A postára érkezik az Augusztusi nyugdíj!

    BY admin2025.07.27.

    Az idősebb generáció anyagi terheinek csökkentését szolgáló intézkedések egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a banki szektorban is. A 65 év felettiek számára számos kedvezményes vagy díjmentes szolgáltatás áll rendelkezésre, melyek közül kiemelkedő jelentőségű a készpénz egyszerű, díjmentes hozzáférhetősége.
    A postára érkezik az Augusztusi nyugdíj! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    Ez az autó tipikusan a „jussunk el A-ból B-be” típusú közlekedési eszköz – és amennyiben A és B pont nincsen túl messze egymástól, ezt a feladatot meglepően jól teljesíti.

    A Citroën ë-C3 nem mondható fürgének, és 80 km/óra felett már-már gyengécskének érződik gyorsításkor. Az ilyen helyzeteket leszámítva azonban országúti és autópályás tempónál is elfogadhatóan teljesít, de igazán elemében városi közlekedésben van, ott határozottabbnak és otthonosabbnak érződik.

    Mivel a hajtáslánc hangja gyakorlatilag nem létezik, nagyobb sebességnél a menetszél zaja feltűnően jelen tud lenni. A koncepciót mindvégig az egyszerűség vezérli. A Citroën nem kínál egypedálos vezetési módot, és még kormány mögötti váltófülek sincsenek a regeneratív fékezés szabályozásához.

    Sőt, még a legtöbb elektromos autónál megszokott „B” mód sincs a menetfokozat-választón – ehelyett egy „C” feliratú gombot találunk, amely a „Cruise”, vagyis a kényelmesebb autópályás haladásra utal. Ez a funkció a nagyobb s ebességeknél épphogy csökkenti az energia-visszatermelést, hogy ne lassítsa túlságosan az autót gázelvételre. Az alapértelmezett regeneratív fékezés egyébként is meglehetősen enyhe. A futómű a márka nagyobb modelljeiben is alkalmazott hidraulikus szilenteket használja, emiatt lágyabb rugókat és csillapítókat kapott, és a hidraulikus ütközőket használja arra, hogy a nagyobb ütéseket tompítsa.

    Első hallásra ez az egyszerűsített rendszer talán korlátozónak tűnhet, a gyakorlatban mégsem zavaró. Az ë-C3 egyszerűen csak teszi a dolgát, a legtöbb elvárásnak megfelel, ritkán idegesít, és pont azáltal válik szerethetővé, hogy sem bonyolultságra, sem különcségre, sem öncélú stílusoskodásra nem törekszik. Szabad szellemű, sallangmentes kisautó.

    Previous Post

    Sorban dőlnek ki a mai 40–50–60 évesek!

    Next Post

    Nádai Anikó levágatta a haját rá sem ismerni!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Az első igazi tornádó tarolt Magyarországon!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum