A postára érkezik az Augusztusi nyugdíj!

Az idősebb generáció anyagi terheinek csökkentését szolgáló intézkedések egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a banki szektorban is. A 65 év felettiek számára számos kedvezményes vagy díjmentes szolgáltatás áll rendelkezésre, melyek közül kiemelkedő jelentőségű a készpénz egyszerű, díjmentes hozzáférhetősége.
A postára érkezik az Augusztusi nyugdíj! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez az autó tipikusan a „jussunk el A-ból B-be” típusú közlekedési eszköz – és amennyiben A és B pont nincsen túl messze egymástól, ezt a feladatot meglepően jól teljesíti.
A Citroën ë-C3 nem mondható fürgének, és 80 km/óra felett már-már gyengécskének érződik gyorsításkor. Az ilyen helyzeteket leszámítva azonban országúti és autópályás tempónál is elfogadhatóan teljesít, de igazán elemében városi közlekedésben van, ott határozottabbnak és otthonosabbnak érződik.
Mivel a hajtáslánc hangja gyakorlatilag nem létezik, nagyobb sebességnél a menetszél zaja feltűnően jelen tud lenni. A koncepciót mindvégig az egyszerűség vezérli. A Citroën nem kínál egypedálos vezetési módot, és még kormány mögötti váltófülek sincsenek a regeneratív fékezés szabályozásához.
Sőt, még a legtöbb elektromos autónál megszokott „B” mód sincs a menetfokozat-választón – ehelyett egy „C” feliratú gombot találunk, amely a „Cruise”, vagyis a kényelmesebb autópályás haladásra utal. Ez a funkció a nagyobb s ebességeknél épphogy csökkenti az energia-visszatermelést, hogy ne lassítsa túlságosan az autót gázelvételre. Az alapértelmezett regeneratív fékezés egyébként is meglehetősen enyhe. A futómű a márka nagyobb modelljeiben is alkalmazott hidraulikus szilenteket használja, emiatt lágyabb rugókat és csillapítókat kapott, és a hidraulikus ütközőket használja arra, hogy a nagyobb ütéseket tompítsa.
Első hallásra ez az egyszerűsített rendszer talán korlátozónak tűnhet, a gyakorlatban mégsem zavaró. Az ë-C3 egyszerűen csak teszi a dolgát, a legtöbb elvárásnak megfelel, ritkán idegesít, és pont azáltal válik szerethetővé, hogy sem bonyolultságra, sem különcségre, sem öncélú stílusoskodásra nem törekszik. Szabad szellemű, sallangmentes kisautó.
Leave a Comment