Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, augusztus 11
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    A Szerencsekerék műsorvezetője fulladt bele a Balatonba!

    BY admin2025.08.09.2025.08.10.
    VisszaKövetkező oldal

    A hír hallatán sokan azonnal a magyar televíziós vetélkedő kedvelt arcára gondoltak, ám hamarosan kiderült: a baleset áldozata nem a hazai Szerencsekerék műsorvezetője, hanem a szlovák változat házigazdája, Peter Novák. A beszámolók szerint hirtelen rosszullét előzte meg az esetet, amely után a férfi gyorsan elsüllyedt a hullámok között.
    AZ ÜGYNEK KÖVETKEZMÉNYEI LETTEK:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    Bár az EV6 GT gyors és erős, a vezetési élmény nem teljesen éri el azt a szintet, amit egy majdnem 600 lóerős, sportos modellnél várnánk. Az autó tömege érződik: nem vált irányt könnyen, nem kanyarodik olyan játékosan vagy precízen, mint kellene. A sportos üzemmódok kicsit javítanak az úttartáson és a dőlésen, de nem adnak valódi sportautós karaktert.

    A kormányzás közvetlen, de kevés visszajelzést ad az útról. A kormánykerék kialakítása (mérete, formája) pedig kissé esetlen, nem kelt sportos benyomást. Az autó viselkedése inkább stabil és kiszámítható, semmint élettel teli vagy dinamikus. A legtöbbször az elektronikus stabilitásvezérlés dolgozik erősen, hogy megakadályozza a túlpörgést vagy kicsúszást.

    Az MG 4 XPower megmutatta nekünk, milyen naiv ostobaság, amikor a teljesítmény önmagáért való céllá válik; a Ford Mustang Mach-E GT arra figyelmeztetett, milyen veszélyes, ha alultervezik a teljesítményre szánt hardvert; a Polestar 2 BST Edition 270 pedig azt demonstrálta, mennyire félrevezető lehet, ha a vezetési élmény egyetlen aspektusára koncentrálunk túl szűken.

    Ezekből az autókból persze össze lehetne rakni azt a megfizethető elektromos vezetési élményautót, amire mindannyian várunk – de a Kia EV6 GT még nem az. Nem hiányzik belőle az erő vagy a teljesítmény, és a tágas, praktikus utasteréhez jól illik a dinamikus sokoldalúság, ami segítheti, hogy elérje a szélesebb autós közönséget.

    Ám ritkább és élénkebb pillanatokban, amikor valami többre vágyunk, mint az azonnali gyorsulás vagy a kissé mesterkélt dinamikai trükkök, az autó keveset tud nyújtani. A drift mód például olyan, mintha Martin a könyvelésről beállítana a céges bulira hawaii ingben – kicsit oda nem illő. És attól tartunk, hogy maga az autó – a „valódi” EV6 GT – egyszerűen nem kínál elég sokoldalú, a hétköznapokban is elérhető szórakoztató élményt.

    A műszaki adatok ismerősen csengenek: egy hátsó villanymotorral 268 lóerő, vagy két motorral összesen 422 lóerő, valamint egy 69 kWh kapacitású akkumulátor.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Nem viszi már el a Busz a nyugdíjasokat!

    Next Post

    Kigyulladt a mozdony

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Kiderült Ő Stohl András feleségjelöltje!

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum