Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, július 31
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Az Ismert Tévés vetette magát a mélybe!

    BY admin2025.07.28.2025.07.29.
    VisszaKövetkező oldal

    A szomszédok is megszólaltak az ügyben, és azt mondták, hogy egy jóravaló és ismert férfi lakott ott, aki a helyi tévében dolgozott, mint műsorvezető, de a 14 éve felvett svájci frank hitelét még forintosítva sem tudta fizetni, mivel nem volt annyi bevétele, mint amennyit a bank követelt tőle havonta. Az évek alatt közel 8-at fizetett vissza, és még mindig tartozott 10-el a banknak.
    EZ VÁRT VOLNA A FÉRFIRE:

    Ez is érdekelhet:

    Kanyarodás közben a Niro határai viszonylag könnyen elérhetők, és onnantól kezdve jól kontrollálható, biztonságos alulkormányzottság jellemzi. A kormányzás nem különösebben közvetlen, de pontos, és kellemes súlyozottságának köszönhetően magabiztosságot ad a kanyarokban. Ehhez társulnak a meglepően jól tartó ülések, amelyek erős oldaltartással gondoskodnak róla, hogy a vezető a helyén maradjon a kanyargósabb szakaszokon is.

    Az elektromos változat a nehezebb akkumulátorcsomag miatt nem olyan mozgékony, mint a hibrid verzió, és kissé nyugtalanabbul viselkedik úthibák, huplik vagy repedések esetén. A hibrid sokkal kiegyensúlyozottabb, simábban halad a legtöbb útfelületen, ráadásul a komfortérzet szempontjából alig van különbség az alacsonyabb felszereltségű, 16 colos kerekekkel szerelt változat és a csúcskivitelű 4-es modell 18 colos kerekei között. A menetzaj, különösen a szélzaj és a gumik gördülési hangja, autópályán is minimális.

    A hibrid modellek kétféle vezetési üzemmódot kínálnak: Eco és Sport módot. A Kia dicséretet érdemel, mert a két beállítás közötti különbség mozgás közben is érezhető. Eco módban a gázreakció tompább, a váltások pedig hamarabb történnek a takarékosabb üzem érdekében, míg Sport módban a gázpedál érzékenyebb, és az autó hosszabban tartja a fokozatokat a jobb dinamika érdekében. Ennek ellenére mindkét mód rugalmasan használható, így nem kell folyton váltogatni őket.

    A fékek nem nyújtanak túl sok visszajelzést, és nagyobb sebességnél erősebben kell taposni a pedált, hogy hatékony lassulást érjünk el, de városi tempónál sokkal jobban kezelhetők, és könnyű velük simán megállni. A hatfokozatú duplakuplungos automata váltó néha lassan kapcsol, különösen akkor, ha padlógázzal próbálunk gyorsítani – ilyenkor hirtelen visszakapcsol, és a fordulatszám hirtelen megugrik. Ettől eltekintve a váltások többsége gördülékeny. A plug-in hibrid modellekben található kézi váltófülek viszont lassan reagálnak, így ezek használata nem túl ajánlott. Ha gyorsításkor hirtelen rálépünk a gázra, mindkét hibrid motorja kissé érdes hangon reagál, de ez a zaj fokozatosan eltűnik, miután elérjük az utazósebességet.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Ma hajnalban jött a hír Besenyő Pista bácsi-ról!

    Next Post

    Hatalmas dráma Tokajban!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Kínos baki a Szerencsekerékben

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum