Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, szeptember 6
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Beigazolódott, amitől sokan tartottak Donald Trumpról!

    BY admin2025.09.03.2025.09.04.
    VisszaKövetkező oldal

    Az ügy különös árnyalatot kapott, amikor JD Vance alelnök egy interjúban kijelentette: bár lenyűgözi Trump hihetetlen energiája, készen áll átvenni az elnöki tisztséget, ha tragikus fordulat történne. Trump láthatóan feldagadt bokái és visszatérő kézfeji véraláfutása sokakat aggaszt. Karoline Leavitt szóvivő bejelentette a rossz hírt:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    A futómű hagyományos elrendezésű, elöl MacPherson, hátul kettős keresztlengőkaros rendszerrel. Bár nincs légrugózás, az LM öt vezetési módot kínál, köztük egy kifejezetten a hátsó utasok kényelmét szolgáló „Hátsó kényelem” módot, amely a lengéscsillapítást, a nyomatékgörbét és a fékerőt hangolja úgy, hogy csökkentse a bólintást, dőlést és billegést. Ez a mód a vezetőnek is előnyös, hiszen ösztönöz a nyugodt, egyenletes vezetésre.

    Az autó rendkívül finoman vezethető, a futómű kiválóan szűri a kisebb-nagyobb úthibákat, miközben megőrzi az irányíthatóságot. A magas súlypont ellenére az autó tömege jól kontrollálható, így a vezetési élmény prémium érzést nyújt, és alig érezni, hogy egyterűt vezetünk. Nem gyors autóról van szó – az összkerékhajtású modell 8,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra –, és a CVT váltóval párosított benzinmotor zúgása az egyetlen zavaró hang az utastérben, különösen akkor, amikor erősebben gyorsítunk.

    Városi tempónál a hibrid hajtáslánc kifejezetten csendes, a villanymotor szinte hangtalanul működik, míg a benzinmotor halk zümmögéssel kapcsol be. Bár az LM menettulajdonságai városban is kellemesek, a nagyobb úthibák néha átütnek a karosszérián – ez azonban minden furgonformájú MPV esetében megszokott. A kormányzás könnyű, bár visszajelzésben szegényes, és a jármű hosszú tengelytávja ellenére a 360 fokos kamera segít a manőverezésben. Meglepő módon azonban parkolószenzorokat nem kapunk.

    Autópályán is remekel az LM, a szélzajt dupla üvegezéssel csökkentették, és a futómű stabil, kényelmes utazást kínál. Az újabb Lexus hibridek már nagy sebességnél is képesek váltani benzin és elektromos hajtás között, ami javítja a fogyasztást.

    A 2,3 tonnás saját tömeg azonban kanyarban és intenzív gyorsításkor vagy fékezéskor már érezteti hatását: az autó billeget, dőléseket produkál, ami zavarhatja a hátsó utasokat – pedig ők lennének az elsődleges célcsoport. A kormány mögötti váltófülek szinte feleslegesek, mivel az autó elektronikája jól gazdálkodik az energiaelosztással.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Egyetlen Ázsia Expresszben sem történt még ilyen

    Next Post

    Kicsapják az Ázsia Expressz legellenszenvesebb játékosát

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Ismét jön a tomboló vihar!

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum