Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, szeptember 8
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Dráma Magyar Péterrel!

    BY admin2025.08.31.2025.09.01.
    VisszaKövetkező oldal

    Szakmai pályáját a Fővárosi Bíróságon kezdte, majd a jogi szakvizsgái letétele után a nemzetközi ügyvédi területen helyezkedett el, társasági, kereskedelmi és versenyjogi területen segítette multinacionális vállalatok magyarországi beruházásait.

    Forrás: MSN / FB / Vair

    Ez is érdekelhet:

    Bár a második generációs MG HS talán nem kelti fel úgy a fantáziát, mint egy tisztán elektromos, ollóajtós roadster, amelynek dizájnja és technológiája egyedülálló és szemet gyönyörködtető, mégis sokkal fontosabb szerepet tölt be a márka életében. Az előző modell ugyanis az MG legnagyobb példányszámban eladott típusa volt az Egyesült Királyságban, és idén eddig is sikeresen tartja magát a legnépszerűbb tíz autó között az országban. Az MG HS-sel kapcsolatos első tapasztalatunk a tisztán benzines, automata váltós verzióval történt, és azt mondani, hogy nem voltunk teljesen elégedettek a vezetési élménnyel, enyhe kifejezés lenne.

    A legnagyobb probléma számunkra az állandó, értelmetlen és zavaró csipogó hangok sora volt, amelyek a különböző biztonsági rendszerek aktiválódásával járnak. Ezek a hangok annyira elvonják a figyelmet, hogy gyakran azon kaptuk magunkat, hogy rendszeresen lefelé nézünk, hogy kiderítsük, mi a gond, és ezzel csak további figyelmeztetéseket váltottunk ki, amelyek arra figyelmeztetnek, hogy figyeljünk jobban az útra. A rendszerek kikapcsolása szintén frusztráló volt, mert ehhez menüről menüre kellett navigálni a képernyőn, és még ha sikerült is megtalálni a megfelelő oldalt, az ikonok olyan kicsik voltak, hogy menet közben nehéz volt eltalálni őket. Egyes esetekben ráadásul még meg is kellett erősíteni, hogy valóban ki akarjuk kapcsolni az adott funkciót.

    A fékek sem nyújtottak egyenletes élményt: vezetés közben azt tapasztaltuk, hogy az első fékhatás csak a fékpedál útjának nagyjából felénél jelentkezik igazán, és utána jelentősen több erőre volt szükség ahhoz, hogy az autó elkezdjen lassulni. A kormányzással kapcsolatban az ‘alap’ beállítás meglehetősen nehéznek bizonyult, ezért inkább a könnyedebb ‘komfort’ módot részesítettük előnyben. Mindkét módban a kormányzás lassúnak és bizonytalannak tűnt, olyannyira, hogy kanyarodáskor inkább találgatnunk kellett, mennyi kormánymozdulat szükséges, hogy az autó megfelelően vegye a kanyart.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Súlyos balesetet szenvedett Koltai Róbert

    Next Post

    Itt a Tűpontos dátum, hogy mikor jön az utalvány!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Bizonyítékot találtak a 12 éves Gödöllői lány tettére!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum