Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Egy legendától búcsúzunk!

Posted on 2025.05.24.

Gálvölgyi János azonban egész pontosan még nem erősítettem meg, hogy soha többet nem áll színpadra (csak rajongói feltételezés!), viszont azt elmondta ekkorra várja az elkerülhetetlen véget! A színházban létezik a nyári szünet amikor is az előadások szünetelnek és nem kerül műsorra semmi, a színészek kipihenhetik az egész éves fáradalmakat. Nah ekkor nem érdemes – mondta viccesen!

Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

Jelenleg az Egyesült Királyságban csak a plug-in hibrid változat érhető el a Priusból. Ez egy 150 lóerős, 2,0 literes benzinmotort párosít egy 161 lóerős elektromotorral; a Toyota összteljesítményként 220 lóerőt ad meg. Ez egészen egészséges adat, különösen az előző, kissé lomha Priusszal összehasonlítva.

A Prius Plug-in 0-ról 62 mérföld/órára (0-100 km/h) mindössze 6,8 másodperc alatt gyorsul, ami meglepően fürge egy Prius márkajelzésű autótól, de ez egyáltalán nem kifogásolható. A kiváló teljesítmény abból adódik, hogy az elektromotor és a benzinmotor ereje zökkenőmentesen keveredik.

Az autó CVT váltót használ, amely általában nem a vezetési élmény barátja. Azonban a szoftver jelentősen fejlődött, így az új Priusszal kellemesebb használni, nem pedig frusztráló. Amikor szükség van rá, azonnal adja a teljesítményt, de nem emeli meg a motor fordulatszámát idegesítő zümmögő hangra, mint a régebbi modellekben. Ennek köszönhetően sokkal természetesebb érzést nyújt, miközben megőrzi a jó hatékonyságot és teljesítményt.

A Toyota Prius Plug-in üzemanyag-hatékonysági mutatói lenyűgözőek. Ennek ellenére valószínűleg nem fogsz közel kerülni a hivatalos, 564,9 mpg-s értékhez, de még így is jobb fogyasztást érhetsz el, mint egy hagyományos benzines vagy dízel autóval – mi például 80 mpg fölötti értéket mértünk akkor is, amikor az autó akkumulátora lemerült.

Ez jobb, mint bármelyik másik plug-in hibrid (PHEV), amit eddig kipróbáltunk teljesen lemerült akkumulátorral, és jól mutatja a Toyota szakértelmét a hatékony hibrid hajtásláncok fejlesztésében. Ha minden nap töltesz és az elektromos hajtást használod az ingázáshoz, még jobb eredményeket érhetsz el. Van egy „Predictive Efficient Drive” nevű rendszer is, amely megtanulja a munkába vezető utadat, és optimalizálja a hajtásláncot a legjobb fogyasztás érdekében.

A regeneratív fékrendszer segít visszatölteni az akkumulátort, amikor nem vagy csatlakoztatva töltőhöz, és három üzemmódot kínál – gyengéd, közepes és erős. Bár nem teszi lehetővé az egypedálos vezetést, a „erős” mód akár 80 százalékos lassulást is biztosít.

Pages: 1 2 3

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme