Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, július 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Elbúcsúzott Koltai János

    BY admin2025.07.23.

    Koltai János, a Szomszédok legendás Gábor Gábora, 90 évesen teljesen magára maradt. Felesége, Pap Éva halála óta csend és magány uralta napjait somogyi otthonában, Ádándon. A fények kialudtak, a telefon alig csörgött.
    „Azóta, hogy elment, már nem sok értelme van a napoknak…” – vallotta megtörten.
    ÍGY BÚCSÚZOTT EL KOLTAI JÁNOS:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A vezethetőség kiszámítható, bár semmiképp sem izgalmas, és az Outlander általában könnyen kezelhető autó – a kormányzás kellően súlyozott és viszonylag pontos, a fékek pedig erősek. Az úttartás elég kényelmes, ám a PHEV jelentős tömege miatt városi nagyobb bukkanókon kissé keménynek és bizonytalannak hat. A legtöbb tulajdonos ezt hajlandó elfogadni a kedvező üzemanyag-fogyasztásért cserébe. Terepen az Outlander egészen jól teljesít, köszönhetően a zárható középső differenciálműnek, amely növeli a tapadást. Ha gyakran tervezel terepre menni, érdemes inkább a benzines változatot választani, mert az 4WD zárható móddal rendelkezik a nehezebb terephez. Ezzel szemben a PHEV csak az elektromos hátsó motor miatt 4WD, nincs kardántengely elöl és hátul között, így az autó elektronikája dönti el, hogy melyik kerékre juttatja a legnagyobb tapadást.

    A benzines motor 148 lóerőt ad le 6000-es fordulatszámon, 195 Nm nyomatékkal 4200-as fordulaton, így 0-ról 62 mérföld/órára 13,3 másodperc alatt gyorsul, ami nem éppen kiemelkedő, a végsebessége pedig 118 mérföld/óra. A teljesítményt a CVT automata váltó közvetíti, amely nem kelt különösebb lelkesedést.
    A PHEV viszont egy másik kategória. A 2,4 literes benzines motor 133 lóerőt és 211 Nm nyomatékot ad, és tölti a csomagtér padlója alatt elhelyezett 13,8 kWh-s akkumulátort. Ez az akkumulátor két villanymotort lát el energiával: az első 81 lóerős, a hátsó pedig 94 lóerős. Elektromos módban csendesen megtehetsz vele kb. 28 mérföldet, vagy kérhetsz maximális teljesítményt mindkét motortól, vagy a rendszer automatikusan dönti el, hogy melyik hajtás a leghatékonyabb. Bár nem gyors, a vezetése sima és nyugodt.
    A Mitsubishi Outlander PHEV nagyon alacsony üzemeltetési költségeket kínál. Az egyesített üzemanyag-fogyasztása hivatalosan 139 mpg (mérföld per gallon), CO₂-kibocsátása pedig 40 g/km, ami csak a teljesen elektromos járművek és más plug-in hibridek szintjén múlja felül. Azonban a hagyományos benzines változat versenytársaihoz képest nem tudja tartani a lépést ezen a téren.

    Previous Post

    Schmuck Andor halála: nem betegség vitte el!

    Next Post

    Végre üzent Orbán Majkának!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Dráma a személyszállító vonat-all!

    K

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum