Élő adásban sírta el magát Sthol András!

A Legyen Ön is milliomos! legutóbbi adásában Stohl András könnyek között állt meg a játék egy pontján, ami rögtön találgatásokhoz vezetett. Sokan úgy vélték, a színész nem a kvíz feszültsége, hanem a közelmúltbeli válása miatt érzékenyült el. A kamerák előtt ülő testvérével, dr. Stohl Viktóriával közösen szerepelt, ami csak fokozta a személyes hangulatot.
MÁRA MÁR KIDERÜLT A VALÓDI OK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belépő szintű Hyundai Kona Electric 65,4 kWh-s akkumulátorral és Advance felszereltséggel ésszerűnek mondható, 35 000 fontos áron indul az Egyesült Királyságban. A középkategóriás N Line felszereltség ehhez képest 2 000 fonttal drágább, így 37 000 fontba kerül, míg a gazdagon felszerelt N Line S és Ultimate változatok ára nagyjából 39 500 font körül mozog.
A Kona Electric már alapkivitelben is bőséges felszereltséget kínál, de néhány extrát felár ellenében lehet kérni. Ilyen például a metálfényezés, amely 650 fontba kerül, a kéttónusú tető az N Line és N Line S modelleknél, ami további 500 font, illetve az Ultimate felszereltséghez rendelhető teljes bőrkárpitozás, amiért 900 fontot kell fizetni.
Az N Line S és Ultimate kivitelekhez különféle „Lux” csomagok is elérhetők, amelyek a modellváltozattól függően tartalmazhatnak például memóriás vezetőülést, digitális kulcsot, távirányítású parkolási asszisztenst és fűthető töltőcsatlakozót is. Ezekkel az extrákkal azonban érdemes óvatosan bánni, mivel könnyen átléphetik a 40 000 fontos luxusautó-adó határt. Ez jelentősen megnövelheti az éves gépjárműadót (VED) a második adózási évtől kezdve egészen a hatodik év végéig. Az új Kona minden irányban nagyobb lett elődjénél, ám a fordulóköre nem növekedett, továbbra is 10,6 méter maradt. A kormányzás rendkívül könnyed, akár egy ujjal is el lehet fordítani a kormányt – bár természetesen ezt közúton nem ajánlott kipróbálni. Ez a könnyedség jól jön parkoláskor, azonban nagyobb sebességnél szinte semmilyen visszajelzést nem kapunk az útról, így a Kona Electric nem tartozik a legizgalmasabb autók közé, ha kanyargós mellékutakon szeretnénk vele haladni.
Leave a Comment