Ennyi volt G.w.M! Mással ölelkezett Kulcsár Edina!

Meglehetősen váratlan fordulat borzolja a kedélyeket az interneten: egyre több felhasználó osztja meg a véleményét a szemtanú állításról, amely szerint Kulcsár Edinát egy ismeretlen férfival látták meghitten viselkedni. A pletykák szerint az egykori szépségkirálynő nemcsak ölelkezett, hanem cs0’kol0’zott is a férfival egy fővárosi lakás közelében.
MUTATJUK KIVEL! ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A középső sor előre-hátra csúsztatható, ami megkönnyíti a hozzáférést a leghátsó üléshez. Amint odaérünk, a hely megfelelő, bár felnőttek számára még mindig kissé szűkös. Pozitívum, hogy a függőleges hátsó ajtó miatt a fej nem kerül olyan közel a hátsó ablakhoz, mint ahogy az néhány Santa Fe riválisnál előfordulhat.
A C-oszlopba süllyesztett fogantyúk segítenek a tetőcsomagtartóra való felmászásban vagy a hátsó ülésekhez való hozzáférésben. A leghátsó ülések támláján lévő hevederek megkönnyítik az ülések felhajtását, a hátsó sorban pedig légbeömlők és USB-portok is találhatók.
A nagy hátsó ajtó elektromosan nyitható, és magasra nyílik, így könnyű aláállni, ráadásul alacsony a bepakolási perem is. Hyundai nem közöl pontos adatot a csomagtér méretéről hétszemélyes üzemmódban, de hely azért bőven van – bár nem annyi, mint a Skoda Kodiaqban.
Az ötüléses hibrid modell csomagtere 628 literes, ami az összes hátsó ülés lehajtásával 1 949 literre nő. A plug-in hibrid (PHEV) kicsit kisebb, 621, illetve 1 942 literrel. Egy apróbb gond, hogy nincs hová eltenni a rolót, ha éppen nem használják. Minden modell önszintező futóművel rendelkezik.
Ami a vontatást illeti, a Santa Fe elmarad versenytársaitól. A maximális vontatható tömeg mindegy, hogy PHEV, hibrid vagy akár négykerék-meghajtású változatot választunk, csupán 1 110 kg. Ez csalódás, mert a nagy SUV-kat gyakran vontatásra is veszik, és például a Skoda Kodiaq PHEV változata 1 800 kg-ot, a benzines változatok ugyancsak ennyit, míg a legerősebb dízel akár 2 400 kg-ot is képes vontatni.
A Santa Fe az alap Premium verzióval, amely nem kapta meg az opcionális Smart Sense+ csomagot, csak négycsillagos Euro NCAP minősítést kapott az ötcsillagos skálán, míg a középkategóriás Ultimate és afölötti felszereltséggel már megkapta az ötcsillagos besorolást. Ez kissé csalódás a fő rivális, a Skoda Kodiaq állandó ötcsillagos minősítéséhez képest. Ettől függetlenül számos biztonsági segédlet jár alapból, többek között vezetőfigyelő rendszer, ütközés-elkerülő asszisztens, sávelhagyás-figyelmeztetés és adaptív tempomat, bár ezekhez a funkciókhoz járó hangjelzések egyes sofőrök számára idegesítővé válhatnak.
A Santa Fe biztonsági csomagjában megtalálható a „Highway Drive Assist” is, amely az adaptív tempomatot ötvözi a stop-and-go funkcióval és a sávkövető asszisztenciával. További technológiák közé tartozik az ütközés-elkerülő segéd és a vezető figyelmének figyelése – igaz, ez utóbbi olykor akár akkor is aktiválódhat, ha a sofőr csak jobbra vagy balra néz a kereszteződés elhagyásakor. A drágább modellekben elérhető a „Blind Spot View Monitor” is, amely a külső kamerák képeit mutatja a vezető kijelzőjén, ha irányjelzőt használunk.
A legújabb Hyundai Santa Fe túl új ahhoz, hogy rajta legyen a 2024-es Driver Power ügyfél-elégedettségi felmérés legjobb 50 autója között, de a Hyundai márka a gyártók rangsorában a 17. helyen végzett 32-ből. A válaszadók különösen dicsérték autóik infotainment rendszerét, üzemeltetési költségeit és ár-érték arányát.
Leave a Comment