Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    péntek, július 25
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Erre szavaznak a nyugdíjasok!

    BY admin2025.07.22.2025.07.23.
    VisszaKövetkező oldal

    A Tisza Párt előretörésében komoly szerepet játszanak az olyan ígéretek, mint a nyugdíjas SZÉP-kártya bevezetése, vagy az élelmiszerek és gyógyszerek áfájának csökkentése. Ezzel szemben a Fidesz a 13. havi nyugdíj védelmét, inflációkövető emeléseket és részleges áfa-visszatérítést kínál. A közvélemény-kutatások szerint azonban még a fideszes szavazók sem tartják ezt érdemi segítségnek: csak 7 százalékuk vár jelentős javulást tőle. Úgy tűnik, a nyugdíjasok egyre inkább azokat a politikai ajánlatokat részesítik előnyben, amelyek konkrét, érezhető segítséget nyújtanak a mindennapi megélhetéshez.

    VIA MSN

    Ez is érdekelhet:

    Ha egy kompakt SUV-t keresel, amely jól néz ki és élvezet vezetni, akkor nehéz nem észrevenni az első generációs Range Rover Evoque-ot – különösen most, hogy már akár 3000 fontért is hozzájuthatsz.
    A divatos és elegáns Evoque 2011-ben mutatkozott be, és azonnal nagy sikert aratott modern formavilágával, amely hűen idézte a Detroitban bemutatott LRX koncepcióautót – amely immár közel húszéves.
    Az Evoque világszerte több mint 800 000 példányban talált gazdára, mielőtt 2018-ban megérkezett volna a második generáció. Azóta az első generációs modellek szép számban kerültek a használtpiacra, különböző korú, futásteljesítményű és árú példányokkal.
    A stílusra érzékeny vásárlókat minden bizonnyal csábítja ez a megfizethető „kis” Range Rover. Ha te is olcsón szeretnél egyet, akkor szinte biztos, hogy dízelmotoros modellt találsz, mivel ezek uralják a használt autókat kínáló oldalakat.

    A 2,2 literes dízel kétféle teljesítménnyel volt elérhető: az elsőkerék-meghajtású eD4 és az összkerékhajtású TD4 147 lóerőt tudott, ami bár papíron nem sok, a gyakorlatban mégsem olyan vérszegény, mint gondolnánk – főleg, ha az 187 lóerős SD4-hez viszonyítjuk, amely szintén összkerékhajtással járt.
    Az SD4 szélesebb körű tudással bír, legyen szó közútról vagy terepről: az összkerékhajtás például jól jöhet, ha egy sáros focipályára kell elvinni a gyerekeket, de a hétköznapokra az eD4 is tökéletes.
    Annak ellenére, hogy az SD4 40 lóerővel erősebb, igazán csak előzésnél vagy emelkedőn haladva érződik fürgébbnek, miközben a fogyasztása hasonló az eD4-hez.
    A benzinesek közül a 237 lóerős, turbós, négyhengeres Si4 képviseli a kínálatot – sima járású, de elég szomjas. Ha sokat mész, egy dízel sokkal jobb választás.
    Érdemes 2014 utáni példányt keresni, mert ezek már megkapták a kifinomultabb, takarékosabb ZF kilencfokozatú automata váltót. Ez simábban kapcsol, mint a korábbi hatsebességes, és az alacsony első fokozat révén vontatáshoz vagy terepen is sokkal alkalmasabb.
    Terepezni egy Evoque-kal olyan érzés, mintha frakkban indulnál egy sártengeren átvezető akadályversenyre – de ne hagyd, hogy a kifinomult külső megtévesszen.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Rosszul lett Palik László

    Next Post

    Pokoli időjárás tart felénk: ez vár ránk a héten

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Már biztos! Ekkor leáll a Tömegközlekedés!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum