Ezért nem olyanok már a munkahelyek, mint régen

Régebben természetes volt, hogy valaki egész karrierjét egyetlen munkahelyen töltötte. A cégek cserébe biztonságot, állandóságot és kiszámítható jövőt nyújtottak. A lojalitás kölcsönös volt: a dolgozók hűségesek maradtak, a vállalatok pedig megbecsülték őket, akár nyugdíjig is számoltak velük. A munkahelyi közösségek szorosabbak voltak, és az emberi kapcsolatokra is nagyobb hangsúly került.
AZ IDŐSEK SZERINT A FIATALOK NEM TUDNAK DOLGOZNI! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Akár az öt ülés bármelyikén is ülsz, a G6 egyik erőssége a praktikusság. Elöl az ülés sokféleképpen állítható, és a kilátás is egészen jó. Apróságokat a kesztyűtartóban, a középső könyöklő alatt található mély rekeszben vagy a középkonzol alatt tárolhatsz, ahol két USB-port is el van rejtve.
A hátsó sorban bőséges a fejtér és a lábtér, a sík padló és a dönthető háttámlák pedig tovább növelik a kényelmet. A középső ülésből lehajtható könyöklő is rendelkezésre áll, bár pohártartók nincsenek benne. A hátsó utasoknak a két szellőző jelenti a komfortot, háromzónás klímavezérlés viszont nincs.
A csomagtartó mérete 571 liter, és egy elhúzható csomagtérroló is jár hozzá, hogy a csomagokat elrejthesd a kíváncsi tekintetek elől. Bár ez egy kifejezetten elektromos jármű-platform, első csomagtér (frunk) nincs, de a töltőkábeleknek van hely a csomagtér padlója alatt.
Az XPeng technológiai vezetőként pozicionálja magát, de az interfész használhatóságán még van mit javítani. A rendszer nem annyira letisztult, mint például a Tesla Model Y-é, és az olyan funkciók, mint a külső tükrök beállítása vagy a hátsó ablakfűtés bekapcsolása, túl sok almenüben bújnak meg, ami feleslegesen bonyolulttá teszi a használatot. Ez utóbbi különösen bosszantó, hiszen a hátsó ablaktörlő esős időben nagyon kevéssé hatékony.
Az ergonómia jó, könnyű kényelmes pozíciót találni, bár a majdnem négyszögletes kormány kissé furcsán néz ki a helyén. A 10,2 hüvelykes digitális műszeregység kicsit zsúfolt, és egyes betűtípusok túl kicsik, így vezetés közben nehezebb olvasni.
A minőség összességében nagyon jó. A legtöbb felület puha anyagokkal vagy szövetekkel van borítva, az ülések pedig szintetikus bőrrel kérhetők, ami az 5000 mérföldes tesztautóban kellemes tapintású volt. Ugyanakkor csak hosszabb használat – mondjuk 50 ezer mérföld után – után lehet majd biztosat mondani arról, mennyire tartós, mert attól tartanak, hogy idővel elveszítheti selymes fényét. Ha magabiztos vagy, vagy nincs gyereked, az autó fekete belső díszítése ingyenesen fehérre cserélhető (ez a Tesla esetében 1100 fontba kerül).
Az infotainment rendszerrel kapcsolatban, amint említettük, vannak némi használhatósági problémák a központi képernyővel, de a funkciók mind adottak: navigáció, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto, több USB-C port, valamint két hűtött töltőpad mobiltelefonoknak. Maga a rendszer gyors és reagálékony, a legújabb Snapdragon processzornak köszönhetően.
A valós hatótáv 245 mérföld körül alakul, de a nagy, 87,5 kWh-s akkumulátorral (választható egy 66 kWh-s változat is, körülbelül 40 ezer fonttól) kisebb fejlesztésekkel akár 300 mérföldet vagy többet is elérhet. Az XPeng által közölt 354 mérföldes hatótáv azonban kicsit túlzó, még egy napsütéses nyári napon is.
A karosszéria alatt a gyártó új SEPA 2.0 platformja található, amely egy korszerű, 800 voltos elektromos architektúrát alkalmaz. Ennek köszönhetően az XPeng szerint a nagy akkumulátoros G6 az egyik leggyorsabban tölthető elektromos autó a piacon, versenyezve olyan modellekkel, mint a Lotus Eletre vagy a Porsche Taycan. A maximális töltési teljesítmény 280 kW (a 66 kWh-s verzió esetén 215 kW), ami azt jelenti, hogy 10-ről 80 százalékra mindössze 20 perc alatt feltölthető az akkumulátor.
Leave a Comment