Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szerda, július 30
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Hamarosan megkezdődik a nyári munka

    BY admin2025.07.28.

    A tervek szerint Az új intézkedés keretében minden 65 és 79 év közötti magyar nyugdíjas heti 20 órás munkavégzésre lesz kötelezve. Kötelező Nyugdíjas Nyári Munka program, amelynek célja, hogy „az életerős idősek újra bekapcsolódhassanak a munka világába. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Kia jól ismert  hűtőrácsa ugyan még mindig jelen van valamilyen formában, de már nem tölti be eredeti szerepét, vagyis nem szolgál légbeömlőként. Inkább egy díszítőelem lett belőle, ami úgy néz ki, mintha egy vastagabb, egybefüggő szemöldök lenne az autó elején.

    A Niro modell egésze is megnőtt: 65 milliméterrel hosszabb és 20 milliméterrel szélesebb lett, mint korábban. Ez a méretnövekedés a forgalmas városi utak szempontjából talán nem feltétlen előnyös, de cserébe határozottabb kiállást ad az autónak, és tágasabb lett tőle az utastér is. Ami viszont meglepő és örömteli, hogy mindezt úgy sikerült elérni, hogy a súlya nem nőtt meg – tehát a nagyobb méret nem járt együtt nehezebb karosszériával.

    A legnagyobb előrelépés azonban belül történt. Az utastér hangulata sokat fejlődött, és most már jól láthatóan kapcsolódik a márka más modern modelljeihez, például az EV6-hoz. A műszerfal közepén egy egybefüggő képernyőpanel található, amelyben két kijelző kapott helyet, és a belső formák határozottan lendületesek, ívesek. A kétküllős kormánykerék is feltűnő és egyedi elem.

    Ami igazán meglepő, hogy ez a modern, már-már futurisztikus dizájn a Niro esetében jobban működik, mint az EV6-nál vagy a Sportage-nél. Ott ugyanis néhol olcsónak ható, fényes fekete műanyag felületek rontják az összképet, míg a Niro – mivel eleve olcsóbb modell – jobban elviseli ezeket az anyagokat. Sőt, a tervezők kreatívabban is bántak a belső részletekkel. A szokásos, „elefántbőr” textúra helyett inkább kőhatású felületet választottak az ajtókra és a műszerfalra. Emellett színes elemek is megjelennek, amik játékosabbá és barátságosabbá teszik a hangulatot. A díszítőpanelek ugyan műanyagból készülnek, de a magasabb felszereltségnél úgy néznek ki, mintha megfakult rézből lennének. Az ülések és a tetőkárpit újrahasznosított anyagokból készülnek, és nincs is lehetőség bőrkárpitra, ami környezetvédelmi szempontból pozitívum.

    A formatervezés mellett a használhatóságot sem hanyagolták el. Rengeteg jól elérhető, valódi gomb és kapcsoló található az utastérben. A Kia egy különleges, kettős funkciójú érintősávot is beépített, amely egyszerre szolgál a szellőzés és az infotainment vezérlésére – bár kicsit nehézkes használni, de sokkal rosszabb megoldásokat is láttunk már más gyártóknál.

    Previous Post

    Ebben hunyt el a mentős a mentőállomáson!

    Next Post

    Élő adásban sírta el magát Sthol András!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Tóth Gabi így vetett véget életének

    T

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum