Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, szeptember 7
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Hatalmas dráma az Ázsia Expresszben!

    BY admin2025.09.02.2025.09.04.
    VisszaKövetkező oldal

    „Éreztem a tekintetüket a hátamon, fagyos borzongás futott végig rajtam” – idézte fel az ijesztő élményt a műsorvezető, aki ezek után kijelentette: a majmokkal soha többé nem szeretne közvetlen közelségbe kerülni. Bár ma már szerencsére jól van, a műsorvezető bevallotta: a történtek mély nyomot hagytak benne, és azóta is retteg a majmoktól.

    VIA IG

    Ez is érdekelhet:

    Városban viszont mindkét változat élénk, különösen elinduláskor, ahol az elektromos motor azonnali nyomatékleadása miatt a Yaris gyorsabban reagál a gázadásra, mint mondjuk egy DSG-váltós Fabia vagy Polo. A kormányzás pontos, a kis méretek miatt könnyen lehet parkolni, és a fékezés is jól adagolható – vészhelyzet esetén pedig elég erőtartalék is van. A rugózás jól csillapítja a fekvőrendőröket és kátyúkat, így a városi kényelemre nem lehet panasz.

    Ha azonban elhagyjuk a várost, gyorsabban haladva és kanyargósabb utakon már kevésbé kellemes a CVT váltó viselkedése, ugyanis gyorsításkor magas fordulatszámon pörgeti a motort, amit zajosan ad a tudtunkra. A kanyarvétel stabil, nem billeg túlzottan a karosszéria, de a rugózás keményebbnek érződik, főleg rosszabb minőségű utakon. Ennek ellenére nem válik rázóssá, és a nagyobb úthibákat megfelelően elnyeli.

    Autópályán stabilnak bizonyul a Yaris, és a karosszéria mozgása sem zavaró, viszont a motor hangja és a gördülési zaj kissé zavaróvá válhat hosszabb távon. A 128 lóerős verzió ugyan gyorsabban eléri az utazósebességet, de a CVT váltó miatt itt is magas fordulatszámon jár a motor, így a zaj továbbra is jelen van – csak rövidebb ideig tart.

    A hátsó C-oszlopok meglehetősen vastagok, így a hátrapillantás nem a legjobb, viszont a tolatókamera segít a manőverezésben. A két elérhető modell közül a 114 lóerős verzió 9,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a 128 lóerős változat pedig 9,2 másodperc alatt, mindkettő 174 km/h-s végsebességgel.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Ismét Apa lesz Galambos Lajos! Ráadásul kislánya lesz

    Next Post

    Mostantól minden nyugdíjasnak fizetnie kell!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Zárlat alatt több magyar település!

    L

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum