Hatalmas dráma Tokajban!

Hazai és külföldi turisták ezrei keresik fel naponta a hazai bortermelés egyik kiemelkedő fellegvárát, Tokaj városát. A település sétálóutcáját és környékét épp felújítják, de programból így sincs hiány. Ám keserves csalódás éri mindazokat, akik MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Discovery Sport egy alapos frissítésen esett át, amelynek során nemcsak a megjelenése, hanem a műszaki tartalma is jelentősen átalakult. Az autó új platformot kapott, amely lehetővé tette, hogy később bemutassák a P300e jelű plug-in hibrid változatot. Az új padlólemez nemcsak modernebb megoldásokat tett lehetővé, hanem jelentős súlycsökkenést is eredményezett, ami jobb vezetési élményt és hatékonyabb üzemanyag-felhasználást biztosít. Az új motorok között már 48 voltos lágy hibrid (mild-hybrid) technológiával támogatott változatok is megtalálhatók, amelyek célja, hogy csökkentsék a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást, ugyanakkor megtartsák a teljesítményt.
A modernizálás nem állt meg a motortérnél: az utastérben is fontos változások történtek. Az autó megkapta a JLR legújabb infotainment rendszerét, a Pivi Pro-t, amely gyorsabb, intuitívabb működést és modernebb megjelenést kínál. Emellett a biztonsági felszereltséget is kibővítették, hogy a Discovery Sport lépést tartson a kategória legújabb és legfejlettebb versenytársaival.
Már a 2014-es bemutatása óta fontos szereplője a prémium kompakt SUV-k szegmensének, részben azért, mert egy prémium érzetű, elegáns, mégis valóban terepképes jármű. Különlegességét az adja, hogy nem csupán városi terepre vagy aszfaltra tervezték – a Discovery Sport a Land Rover hagyományaihoz hűen kiváló terepjáró képességekkel is rendelkezik. Magas vezetési pozíciójának, a terepmódok széles választékának és az ismerős Discovery megjelenésének köszönhetően az autó nagyobb, magabiztosabb járműnek érződik, mint amekkora valójában.
Leave a Comment