Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Hoppá! Majka Tóth Andival

Posted on 2025.09.11.

KÖVETKEZŐ OLDAL

Csó/olóz/unk, aztán hazamentem. Akkori kornak megfelelő járás volt. Együtt jártunk suliba” – nevetett fel Majka.

Forrás: MSN / FB / INSE

Ez is érdekelhet:

Az Abarth ugyanakkor tett néhány digitális extrát is a kocsiba, hogy emelje az élményt. Például saját, egyedi grafikákat helyeztek el a műszerfalon, ahol egy hétcolos digitális kijelző található a vezető előtt. Emellett a központi érintőképernyő, amely 10,25 hüvelykes méretű, szintén kapott Abarth-specifikus felületeket. Itt például elérhetőek különféle menüpontok, amelyeket kifejezetten a teljesítmény szerelmeseinek szántak. Ilyenek például azok az oldalak, ahol nyomon lehet követni a köridőket, tehát az autó tudja, mikor vagy pályán, és mennyi idő alatt teljesíted a köröket. Azt is látni lehet, hogy mekkora nyomaték jut az első kerekekre, ami a vezetési dinamika szempontjából fontos adat. Ezen kívül a kijelző mutatja az akkumulátor hőmérsékletét is, ami különösen elektromos autóknál lényeges, mivel a teljesítmény és az élettartam szorosan összefügg ezzel az értékkel.

Van még egy extra mérőeszköz is a rendszerben, amit G-erő mérőnek hívnak – ez az eszköz azt mutatja meg, hogy mekkora erőhatások érik az autót és ezzel együtt az utasokat kanyarodáskor, gyorsításkor vagy fékezéskor. Ez kifejezetten azoknak érdekes, akik szeretik érezni és mérni is a dinamikus vezetés fizikai hatásait.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme