Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    hétfő, szeptember 8
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Itt a Tűpontos dátum, hogy mikor jön az utalvány!

    BY admin2025.09.01.2025.09.02.
    VisszaKövetkező oldal

    Amennyiben a jogosult átvevő nem jelentkezik a kézbesítési kísérletet követő munkanaptól számított 10 munkanapig a letéti postán, akkor az őrzési idő leteltét követően a Posta a nyugdíjas élelmiszer-utalványt tartalmazó postai küldeményt a Magyar Államkincstár részére visszaküldi.
    Ezt követően, az utalványra jogosult közvetlenül a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságának megkeresésével kérheti a címhelyre történő újbóli kiküldést, legkésőbb 2025. november 14-ig.

    VIA HVG/Posta

    Ez is érdekelhet:

    A vezetési élményt tekintve a Yaris megfelelően gyors a városi forgalomban, és igazán könnyen kezelhető, de ha szórakoztató autózást keresünk, akkor máshol kell keresgélnünk. A Toyota Yaris könnyedén mozog a városi forgalomban, különösen lassú, megállásos–elindulásos közlekedés során, amikor akár csendes, tisztán elektromos üzemmódban is képes haladni. A karosszéria mozgása magasabb tempónál is jól kontrollált marad. Ugyanakkor autópályán már kevésbé kifinomult, a motorhang felhangosodik gyorsításkor, és durvább útburkolaton kissé idegesen viselkedik a futómű.

    A Yaris hibrid rendszere akkor működik a leghatékonyabban, ha visszafogottan vezetjük az autót. Ez egy kellemes, nyugodt vezetési élményt eredményez, különösen azoknak, akik értékelik a kényelmet és a kiszámíthatóságot. Teljesen más élményt nyújt tehát, mint a GR Yaris, amely ugyan nevében hasonló, de valójában egy közútra szelídített, összkerékhajtású raliautó, míg a normál Yaris egy egyszerű elsőkerék-hajtású kisautó, elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros felfüggesztéssel.

    Hasonlóan a Honda Jazzhez vagy a Renault Clio E-Techhez, a Yaris is képes rövid ideig tisztán elektromosan közlekedni alacsony városi sebességnél, bár ehhez valóban nagyon finoman kell bánnunk a gázpedállal. A rendszer egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell külön tölteni az autót: az akkumulátor a fékezések és gurulások során termelt energiával, illetve a belső égésű motor felesleges teljesítményével töltődik vissza.

    A 114 lóerős alap hibrid rendszer és az 1 085 kilogrammos tömeg lehetővé tesz egy korrekt, 9,7 másodperces gyorsulást 0-ról 100 km/h-ra, de a 174 km/h-s végsebesség inkább elméleti érték, amit a legtöbb vásárló valószínűleg sosem fog elérni. A 128 lóerős változat némileg dinamikusabb, 9,2 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, de a különbség nem drámai – inkább a mindennapi rugalmasságban érződik.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Dráma Magyar Péterrel!

    Next Post

    Majka a túlélésért küzd, lemondta a koncertjét

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Majkát leszedték a színpadról.

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum