Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Kiderült ki a tettes a Nagydorogi gyermek ügyében!

Posted on 2025.08.21.

A Blikk értesülései szerint a nyomok és az eddig összegyűjtött információk arra utalnak, hogy a gyermek hal/lát maga az édesanya okozhatta. Egyelőre nem tisztázott, hogy pontosan mi történt: lehet, hogy Viktória egy véletlen balesetet próbált leplezni a kitalált történettel, vagy zavartságában, esetleg egy pillanatnyi elm-zavar hatására követett el visszafordíthatatlan cselekedetet. A rendőrség ezzel kapcsolatban későbbre ígért részletesebb tájékoztatást.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Amikor 2021-ben teszteltük a Range Rover Evoque P300e-t, azt tapasztaltuk, hogy az autó futóműve és vezethetősége a prémium szinthez méltóan kifinomult, összeszedett és igazán kellemes volt – még adaptív lengéscsillapítók nélkül is, 20 colos könnyűfém keréktárcsákkal, és a plug-in hibridekre jellemző többlettömeggel együtt is. Sok más PHEV esetében ez a pluszsúly ront a dinamikai egyensúlyon, itt azonban nem így történt.

A legutóbbi frissítés óta azonban úgy tűnik, változtattak a lengéscsillapítókon, mert az a kifinomultság, amit korábban tapasztaltunk, most hiányzott. Az újabb P300e tesztautó – pedig kisebb, 19 colos kerekeken érkezett – feleslegesen keménynek tűnt, az úthibákon való áthaladáskor pedig kissé darabos, zakatolós benyomást keltett.

Az Evoque továbbra is megőrizte azt a fordulékonyságot és városi agilitást, amit a Land Rover ígér – és ez valóban érezhető. Ez egy olyan Range Rover, amellyel egy átlagos B-út kereszteződésében is könnyedén lehet egy kanyart bevenni, anélkül hogy hárompontos megfordulásra lenne szükség. Gond nélkül elboldogul egy körforgalomban vagy szűk helyek átszelésekor is, ha a helyzet úgy kívánja. Városon kívül pedig a vezethetősége és a dinamizmusa is kiemelkedik a kompakt SUV-mezőnyből – egy fél fokkal érezhetően pontosabb és élvezetesebb a többi modellnél.

A kormányzás határozott és kiszámítható, a rásegítés arányos, a kormány elfordításával együtt fokozatosan élesedik a reakció, így az autó jól fordul szűkebb kanyarokban is, mégsem válik idegessé vagy kiszámíthatatlanná. Az oldaldőlés érezhető, ahogy nő az oldalirányú terhelés, de igazán csak a szoros S-kanyarokban emlékeztet az autó tömegére.

Pages: 1 2 3

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme