Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    csütörtök, augusztus 7
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Kiderült: Önmagával végzett Schmuck Andor!

    BY admin2025.08.06.2025.08.07.
    VisszaKövetkező oldal

    „Ha valaki természetes halált hal, nem indítanak eljárást. Ha felmerülne a gyanú az ideg*nkezűségre, akkor büntetőeljárást indítanak. Itt, mivel közigazgatási eljárás indult, megalapozottan feltételezhető, hogy öngy1lk-sság történt, és saját kezével vetett véget az él-tének” – magyarázta a Story magazinnak dr. Horváth B.büntető-szakjogász.
    MEGSZÓLALT A RENDŐRSÉG IS. AZT IS TUDNI LEHET, HOGY MIÉRT DÖNTÖT ÍGY:

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    Ez is érdekelhet:

    A Kia az Xceedet „crossover utility vehicle”-ként jellemzi, ami egy olyan meghatározás, amely szinte tautológiába hajlik – és azt sugallja, hogy a Ceed ferdehátú változatához képest megnövelt hasmagasság igencsak szerény mértékű.
    Valójában mindössze körülbelül 40 mm-rel magasabb az Xceed, de az egyedi karosszériaelemek és a műanyag kerékjárati ívek miatt mégis magasabbnak tűnik, és eléggé eltérő karaktert sugall.
    A hátsó lökhárító ezüst betétjeibe integrált kettős kipufogóvégek találhatók. Hogy egy 1,4 literes crossover miért igényel ennyire agresszív kipufogót, az vitatható – de a SUV-vásárlók által diktált trendek vizuális hatásra ösztönöznek.
    Valójában az Xceed inkább egy Ceed-alapú autó, amelyet „SUV-light” stílusjegyekkel láttak el. A tengely mögötti megnövelt karosszériaarányok révén az Xceed 85 mm-rel hosszabb a Ceednél, csomagtere is nagyobb, de mindkét modell ugyanarra a K2 padlólemezre épül.
    Ha lehántjuk az Xceedről a SUV-szerű díszítéseket, akkor talán egy vonzóbb és karakteresebb Ceed marad – de az Xceed még így sem néz ki igazán terepjárósnak. A Sportage mellett például inkább tűnik egy sportos ötajtósnak, mint terepes crossovernek.

    Visszatekintve, talán egy Sportage alapú ötajtós kupé változat jobb Xceedet eredményezett volna, mint a Ceed „megerősített” változata. A 2022-es ráncfelvarrás sem tette sokkal egyedibbé az Xceedet a Ceed családon belül.
    Az Xceed így viszont profitál a független hátsó felfüggesztésből, amely egy új, keresztirányú lengéscsillapítót is kapott a gördülési komfort javítása érdekében. Elöl hidraulikus ütközőkkel egészítették ki a McPherson rugóstagokat, így a rugók keménységét csökkenteni lehetett – ez tovább javítja a rugózási kényelmet.
    Hasonló céllal a kormányrásegítést is megnövelték, hogy az autó könnyebben manőverezhető legyen városi környezetben.
    A motorválaszték is ismerős a Ceedből, azzal a kivétellel, hogy a GT 201 lóerős turbómotorja nem került az Xceedbe. Ehelyett az Xceed egy praktikusabb plug-in hibrid (PHEV) változatot kapott: ebben egy 8,9 kWh-s lítium-ion akkumulátor és egy 44,5 kW-os villanymotor dolgozott együtt a 1,6 literes szívó benzines Kappa motorral – bár ezt a verziót 2024-ben kivonták a forgalomból.
    A hajtáslánc azonban kevésbé különleges, mint amilyennek a robusztus megjelenés sugallja: összkerékhajtás nincs, az erőátvitel kizárólag az első kerekekre történik, nyitott differenciálművön keresztül, és gyárilag nyári gumikat kap.
    Van ugyan egy üzemmódválasztó kapcsoló, amely a kormányzás karakterisztikáját, a gázreakciót és a váltásokat képes módosítani, de a riválisokhoz képest az Xceed nélkülözi a fejlettebb, elektronikus tapadásjavító rendszereket.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Rengeteg nyugdíjas kap ilyen villanyszámlát! NE FIZESSE BE!

    Next Post

    Őrizetbe vették azonnal!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Józsi gazda megtalálta a szerelmet

    3

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum