Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, augusztus 16
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Kiderült valójában miért esett ki az erkélyről a 16 éves fiú!

    BY admin2025.08.12.2025.08.13.
    VisszaKövetkező oldal

    A Blikk úgy tudja: a fiatalember rosszul lett lakótelepi lakásuk erkélyén, rohamot kapott, a korlát pedig nem bírta el nekicsapódó teste súlyát, így eshetett a mélybe. Ha Matyit nem az erkélyen, hanem bent a lakásban éri a rosszullét… Ha a majdnem 50 éve átadott lakótelepi lakás erkélyüvege nem fáradt volna el… Ha valaki van a srác mellett és meg tudja fogni…
    Augusztus 11-én reggel Sopronban túl sok volt a ha.

    VIA Blikk

    Ez is érdekelhet:

    Ha kicsit belassulsz a kanyarban, a C3 Aircross nem váratlan sávváltással „bűntet”, hanem következetes alulkormányzottsággal reagál, amely kiszámítható. A 16” és 17” kerékméret között volt már tapasztalatunk: a nagyobb gumik kissé “koptatóan” viselkedtek az útfelületen, míg a 16‑osok durva felületen is jól bírták, bár érződött a falkimenés miatti nyögés. A komolyabb terepezés nem ennek a modellnek a terepe, de opcionális tételként elérhető a Grip Control rendszer, amely különböző felületeken segíti a tapadást, és magasan emelkedő lejtőkön is nyugalmat kínál a lejtmenetvezérlés (hill descent) funkcióval.

    Gyorsulás és végsebesség
    A 1,2‑literes PureTech benzines motor két teljesítményváltozatban érhető el: 109 LE, 205 Nm vagy 129 LE, 230 Nm. Az előbbivel a 0–100 km/h-s sprint 10,1 másodperc, míg a nagyobbik motor 9,2 másodpercre csökkenti ezt az értéket. Az 1,5 literes BlueHDi 110 dízel 109 LE és 250 Nm teljesítményt ad, ami 10,8 másodperces gyorsulást eredményez. A 109 LE‑s benzines és a dízel modellek végsebessége 183 km/h, a 129 LE‑s benzinesé pedig 195 km/h. A turbómotor finom, bár 4000 fordulat/perc felett kissé megszorulhat, de elegendő nyomatéka van, hogy ritkán kelljen kihajtani a fordulatszályót. A 109 LE‑s PureTech 110 a teljesítmény, fogyasztás és ár optimális egyensúlyát kínálja.

    Az automata váltó általánosságban gyors és sima váltásokat biztosít normál használatban, de kanyargós országúti viszonyok között nem elég kifinomult, összehasonlítva olyan konkurensekkel, amelyek kétszeres kuplungos (DSG) váltóval vannak szerelve (pl. Skoda Kamiq, SEAT Arona, Volkswagen T‑Cross).

    Fogyasztás, CO₂ és üzemeltetési költségek
    A C3 Aircross dízel változata (BlueHDi 110) a leggazdaságosabb, WLTP kombinált ciklus szerint akár 67,2 mpg-t is elérhet, és 128 g/km körüli CO₂ értékkel. A benzinmotorok nem érhetik el a dízel szintjét, de az 109 LE‑s PureTech háromhengeres még így is hatékony; WLTP szerint kombinált fogyasztása 54,4 mpg, CO₂ emissziója 134 g/km. A 129 LE‑s benzines automata váltóval 47,3 mpg és 140–151 g/km közötti értékeket produkál. Összességében a C3 Aircross az egyik gazdaságosabb a szegmensben, bár vannak még takarékosabb hibrid versenytársak – a Toyota Yaris Cross például rendszeres használatban akár 60 mpg felett is hozhat.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Dopeman titokban összeházasodott! Ő a felesége!

    Next Post

    Dopeman összeházasodott! Ezt kapja

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Szívet melengető pillanat Magyar Péter sétáján

    M

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum