Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, szeptember 6
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Kiszivárgott! Ő az Ázsia Expressz győztese!

    BY admin2025.09.05.2025.09.06.
    VisszaKövetkező oldal

    Az ország jósnője, aki korábbi, sorsdöntő jóslatai kapcsán híresült el (és nem mellesleg szó szerint közel áll a TV2-höz), már az évad indulásakor megmondta – ő tudja, ki lesz a következő győztes pár . Az elmúlt jóslatai egytől egyig beteljesültek (ezért is kapta a műsorszalagos vádakat, hogy „biztosan bekötötték a kamerát” előtte): vajon ezúttal is igaza lesz? Ahogy haladunk előre az évadban, egyre többen találgatják, mennyi valóságalapja lehet a jóslatnak — és vajon a szerkesztők baráti „háttérmunkája” befolyásolhatja-e, vagy tényleg sikerrel jön le a jövő egy látnoki előrejelzés által?

    VIA Rdit

    Ez is érdekelhet:

    A Kia EV6 GT szinte bármilyen mércével nézve nagyon gyors autó. Állórajtból gyorsabban gyorsul, mint bármelyik hasonló árú elektromos autó, amit eddig teszteltek – még a Taycan RWD és a i4 M50 sem ér fel vele. A 0–96 km/h (0–60 mph) gyorsulása mindössze 3,6 másodperc, 0–160 km/h-ra (0–100 mph) 8,0 másodperc alatt gyorsul – ami lenyűgöző. Összehasonlításképp: egy kézi váltós M2-nek ez 4,5 és 9,7 másodperc.

    Az első alkalommal, amikor igazán „odalépsz neki”, az élmény nem sokkoló – legalábbis nem olyan módon, ahogy egy benzinmotoros sportautónál szokott lenni. Nincs hangos pörgés vagy gumicsikorgás, mint sok sportautónál induláskor. Az EV6 GT – ahogy sok más összkerékhajtású villanyautó – egyszerűen csak elindul, hatékonyan, csúszás nélkül. Ez így a leggyorsabb.

    60 km/h-ig szuperautós szintű a gyorsulás, utána már „csak” sportautós, de így is erős. A negyedmérföldes (400 m) teszten 11,8 másodperces időt futott – ezzel legyőzi a 2012-es SLS AMG-t, és alig marad el a 2017-es Nissan GT-R-től.

    A Kia azt ígéri, hogy a GT verzió élvezetesebb vezetési élményt ad, mint az alap EV6, de ez nem mindig érezhető. Pozitívum, hogy a vezető teljes mértékben szabályozhatja a fékenergia-visszanyerést (regen) a kormány mögötti váltófülekkel, és az erős fékek is biztonságot adnak.

    Viszont ha nem állítod be pontosan a megfelelő vezetési módot, az autó viselkedése kissé furcsának tűnhet. Regen nélkül például zavaróan „szabadon gurul”, mintha egy sportmotorból kivették volna a motorféket.

    A vezetési módok között sok a különleges – köztük a „drift mód”, ami kikapcsolja az első motort és főként a hátsó kereket hajtja, így az autó könnyen csúsztatható kanyarban. Ez inkább szórakoztató, mint valódi vezetési élmény – száraz úton is úgy viselkedik, mintha jégen vezetnél. Könnyű csúszásra bírni, de kissé természetellenes az érzés.

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Elhunyt Katalin hercegné

    Next Post

    Fájdalmas betegségben halt meg Kásler Miklós

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. szeptember
    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    A tévé előtt lett rosszul. Újabb sztrókot kapott Schobert Norbi

    K

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum