Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    vasárnap, augusztus 17
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Lemondott Magyar hatalmas a dráma!

    BY admin2025.08.16.2025.08.17.
    VisszaKövetkező oldal

    Átgondolva felmenőim, Mádl Ferenc és Erőss Pál szavait er/ölc/ről, felelősségről, a/áz/tról, bizalomról, illetve példaként említve volt feleségem Varga Judit és Novák Katalin bátor, karakán felelősségvállalását és lemondását, én is hasonlóan teszek. Egy f/r/i mutasson példát a jövő nemzedékének is!

    Ez is érdekelhet:

    A rugózási komfort tekintetében pozitívabb benyomást tett ránk az olasz utakon kipróbált, passzív lengéscsillapítókkal felszerelt enyhe hibrid Tonale. Ez a változat jól kezelte az egyenetlen aszfaltot, és nem ütött fel zavaróan, még rosszabb útszakaszokon sem. Ezzel szemben a nehezebb plug-in hibrid változat a brit vidéki utakon már jóval kevésbé volt meggyőző. Itt nehezen találta meg az egyensúlyt a karosszériamozgások kontrollálása és a kényelmes rugózás között. A kapcsolható lengéscsillapítók sem segítettek ezen – az egyik beállítás túl lágy, míg a másik valamelyest feszesebb ugyan, de ez sem hozott érezhető javulást a stabilitás vagy összhang terén.

    Bár a Tonale kanyarban valóban agilisebb, mint az átlagos kompakt SUV, az Alfa Romeo ikonikus modelljeitől – például a Giulia szedán gördülékeny, precíz futóművétől – még mindig távol áll. Minden igyekezet ellenére a Tonale inkább próbál „Alfa” lenni, mintsem valóban az is lenne. Ez nem jelenti azt, hogy rossz autó – csupán azt, hogy a márka sportos öröksége és ígéretei ellenére a vezetési élmény nem minden esetben váltja be maradéktalanul a hozzá fűzött reményeket.

    Az elektromos változatot leginkább azonnal felismerhetjük a belső égésű motoros testvérmodellhez képest a sokkal futurisztikusabbra formált orr-részéről, amely szakít a benzines változat markáns, kissé morcos „nehézsúlyú” megjelenésével. E helyett letisztultabb, elegánsabb kialakítást kapott, amelynek koronája a látványos, hat nyílásos, megvilágított hűtőrács – ez vizuálisan egyértelműen elválasztja a két verziót egymástól. Ez a dizájnelem nem csupán esztétikai fogás: ha a KGM valóban újra szeretné pozicionálni márkáját, elengedhetetlen, hogy modelljei éjszaka is ugyanolyan karakteresen felismerhetők legyenek, mint nappali fényben.

    Az elektromos Torres jóval kevésbé támaszkodik a benzines változat „kalandvágyó” karakterére, valószínűleg felismerve, hogy az elsőkerék-meghajtású elektromos crossoverek vásárlói ritkán keresik a sártól hemzsegő terepeket. Ezt tükrözi az is, hogy eltűntek róla az olyan ál-terepes díszítőelemek, mint a masszív vonószemet utánzó orrdísz vagy az erőteljes haspáncélt imitáló első lökhárító. Ugyanakkor a látványos, vastag tetősínek, a díszletként szolgáló hátsó „pótkeréktartó” és az álkötöző fülek továbbra is megmaradtak – ezek inkább vizuális hatást keltenek, mintsem valódi funkciót töltenének be.

    A versenytársak között a Torres EVX kifejezetten karakteres és tetszetős jelenség, éles vonalaival és határozott arányaival szembetűnően eltér sok más elektromos crossover gömbölyded, névtelen megjelenésétől. Ez a formai markánsság egyfajta „felszíni presztízst” kölcsönöz az autónak – még ha nem is minden elem eredeti.

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Terence Hilltől kell búcsúznunk!

    Next Post

    Győzike botrányt okozott Schmuck Andor temetésén

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Zámbó Krisztián elhízott – ÍGY NÉZ KI MOST!

    Z

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum