Sárközi Ákos miatt Rácz Jenőt is kirúgták az konyhafőnökből!

A jövőbeli tervekről annyit lehet tudni, hogy Rácz Jenő még helyet kaphat a csatornán, de a többi séf jövője még kérdéses.
Az információk szerint a nézettség folyamatos csökkenése áll a döntés hátterében.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

102 lóerő – hát, nagy kaland, nem? Az előző Jimny is ezzel a motorral ment, csak 1300 köbcentivel és 85 lóval, de mégis mindenhová eljutott. A nagyobb gond inkább az, hogy már 100 km/h sebességnél is 3000-es fordulaton pörög. Kíváncsi vagyok, hogy a Suzuki mérnökei pesszimisták voltak-e a 130 newtonméteres nyomatékkal kapcsolatban, vagy egyszerűen csak úgy gondolták, hogy „majd jó lesz”. És persze megmaradtak a régi, egyszerű automata váltónál. Az automata váltós terepjárók körül sokszor láthatóak azok a kommentek, hogy „he, automata, nem is igazi terepjáró”, pedig valójában automata váltóval sokkal könnyebb terepen közlekedni. Sokkal finomabban lehet adagolni a nyomatékot, mint ha a kuplungot taposnánk. Nyilván a finom nyomatékleadás szempontjából egy villanyterepjáró lenne az igazi, de az még jó pár akkugenerációnyira van.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük