DRÁMAI: Pszichiátriára vitték Détár Enikőt!

„Volt egy pici kerek c*cim, amiből szülés után lett egy… És napi nyolc órában két nővér fejt engem. Ez egy 24 éves gyereklánynak sok volt.”
Détár Enikő elárulta, hogy sokáig attól rettegett, hogy ugyanaz megismétlődik, mint ami akkor történt, és bár mostanra sokat javult, a gyógyulási folyamat folyamatos munkát igényel a pszichés állapotának fenntartásában. „Emlékszem, mikor kórházba kerültem, és altattak három napig – de sikerült felépülnöm” – mesélte, és hozzáfűzte, hogy azóta is figyelnie kell saját mentális egészségére, különösen akkor, amikor anyja halála után elérte a legmélyebb pontot.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Ez a modell leginkább az átlagosnál dinamikusabb, de messze nem nevezhető sportos autónak. Egy 2,0 literes dízelmotor lenne az igazi, de azt már nem kínálják hozzá. Azonban a 225 vagy 180 lóerős plug-in hibrid verzió sem okoz csalódást. Ha a gyorsulásra vágysz, az 5,2 másodperces 0-100-as idő már nem elérhető, de a 7,9 vagy 8,2 másodperc is bőven megfelelő lehet, különösen a 53 vagy 55 km-es hatótávért cserébe. A sima 508-as modellekhez képest jobb fogyasztásra is lehet számítani, mivel a PSE hibrid használatával 7,5 literes átlagot mértem, ami még jobb értékeket is hozhat.

A „ringatózás” elmaradása is érdemel egy kis figyelmet. Bár a benzinmotor nem kapcsol ki olyan gyakran, mint például egy Toyota hibridnél, a rendszer nem feledkezik meg az akkumulátorok töltöttségének fenntartásáról sem. Ha a fékezés vagy a rekuperáció során nem történik meg a szükséges energia-visszatöltés, az 1,6-os motor generátorként működik, és ilyenkor egy enyhe búgó hang hallatszik. Szerencsére ügyesen elszigetelték a mechanikai zajokat, bár a futóműből üzemmódtól függetlenül bejuthatnak zajok a belső térbe. A visszajelzésekre reagálva a futómű feszesebbre lett hangolva, ami javította a vezetési élményt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük